Gå til innhold

FU: Er DU innvitert i Operaen i kveld?

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

5

• morsan

5

• mariaflyfly

5

• tusseline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

JA,selvfølgelig er jeg det ;)) Men velger å bli hjemme for å se Farmen-finalen i stedet :))

Skrevet

JA,selvfølgelig er jeg det ;)) Men velger å bli hjemme for å se Farmen-finalen i stedet :))

Bløffmaker! :)

Skrevet

Hehe, ikke invitert nei, men jeg har vært der, jeg har til og med sunget i operaen, ikke verst det?...:-).............jeg synger ikke opera altså.

Skrevet

Hehe, ikke invitert nei, men jeg har vært der, jeg har til og med sunget i operaen, ikke verst det?...:-).............jeg synger ikke opera altså.

Har du sunget i den nye operaen?

Skrevet

Nei, dessverre. Men jeg er utenbys, så jeg hadde nok måttet takke nei. ;)

Skrevet

Nei, dessverre. Men jeg er utenbys, så jeg hadde nok måttet takke nei. ;)

Men du skal vel følge med på Nrk 1 klokka 1955?

Ps! Ikkje si du prioriterer farmen, please...:)

Skrevet

Hehe, ja.

Eg er djupt imponert, eg har ikkje vært i Oslo siden de begynte å bygge det tror eg.

Skrevet

Eg er djupt imponert, eg har ikkje vært i Oslo siden de begynte å bygge det tror eg.

Ikke så mye å bli imponert over skal man være ærlig, hehe.

Skrevet

Nei, jeg skal i barnebursdag. Har med whiskey, vin, småretter pluss to kaker jeg har bakt.

Skrevet

Hm...hvem er du da tro ;-)

Skrevet

Hm...hvem er du da tro ;-)

Hehe, ikke noe spesielt med meg, tilfeldig at jeg har vært i operaen. Men har fått en fin omvisning der, før det ble åpnet.

Skrevet

Bløffmaker! :)

''Bløffmaker''

Var nok bare tull ja :)

candyqueen_83
Skrevet

Nei, gudskjelov ikke:O) Dit skal jeg aldri. Verste jeg vet.

Skrevet

Jepp, jeg er invitert :-)) (til å se på nrk i kveld altså..) og jeg gleder meg, skal skikkelig kose meg foran tv-skjermen :-))

Skrevet

Nei, men jeg gleder meg til å dra dit ved en annen anledning:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...