smurf78 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Har begynt å trene styrke annenhver dag bein og annenhver dag overkropp med frivekter. Ville bare komme igang litt og stramme opp, selvom jeg egentlig hater å trene. Trener bare ca. 30 min hver økt, men blir sliten. Holder det å trene 3 ganger i uka eller bør jeg trene annenhver dag hele veien? Vil ikke bli lei heller. Er absolutt ingen fanatiker. 0 Siter
Gjest Junglefever Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Tre ganger i uka holder i massevis. Det er viktig å ikke bli lei. Tren heller alternativt en dag om du trenger variasjon. Det går fint an å trene styrke ute f.eks 0 Siter
smurf78 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Tre ganger i uka holder i massevis. Det er viktig å ikke bli lei. Tren heller alternativt en dag om du trenger variasjon. Det går fint an å trene styrke ute f.eks ok. Er det veldig farlig når jeg spiser før og etter trening?? Syns det er så vanskelig å time det. Har mer lyst til å spise og trene når det passer seg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 ok. Er det veldig farlig når jeg spiser før og etter trening?? Syns det er så vanskelig å time det. Har mer lyst til å spise og trene når det passer seg. Det er viktig å få i seg litt proteiner og karbohydrater rett etter trening, f.eks en banan, eller litt cottage cheese. Leste og for litt sida at det var supert med litt sjokolademelk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.