Gå til innhold

Hvorfor er noen slik?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Vet ikke hvem du er slik, men man husker jo "de faste" her etter hvert. :-)

Tenkte jeg skulle lure ut av deg hvilket nick du ellers brukte, men det er ikke så farlig :o).

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• hidi, the scorpion

8

• Lillemus

5

• Babette

5

Skrevet

Hvem er så du da, ettersom du vet hvem Elextra er?

;)

Ja, nå begynner det å komme på et slik "personnivå" at unnlatelsen av å bruke sitt vanlige nick blir påtrengjande;-)

Forøvrig får jeg veldig lyst på fiskeboller i hvit saus av å lese i denne tråden her:-)

Gjest Angela26
Skrevet

''''Jeg er veldig glad i grandiosa ogsà (til opplysning), men de selger ikke det her...:-(''''

Fy, fy, fy, fy....Det der sier du bare forde du ikkje får tak i det!

Grandiosa er helt forferdelig (syns eg) og eg tviler på om du ville merka noen vesentlig forskjell om du spiste Grandiosaen eller pappen rundt, om du hadde hatt bind for øynene...:)

Nei nei nei nei.....Grandiosa er kjempegodt! Bàde den vanlige og den taco (?) :-)

Skrevet

Nei nei nei nei.....Grandiosa er kjempegodt! Bàde den vanlige og den taco (?) :-)

Betenkelig. :)

Skrevet

Når alkoholen går inn så går vettet ut ;)

Derfor har eg ikkje smakt dråpen på over 15 måneder!

Men tror du vettet kom tilbake???

Skrevet

Derfor har eg ikkje smakt dråpen på over 15 måneder!

Men tror du vettet kom tilbake???

Harru drekki deg dum? ;-)

Visstnok litt mer vanlig enn å drikke på seg hoggtenner and brills, etter hva jeg har forstått.

Skrevet

''Det er alltid noen som føler seg bedre enn andre''

Ja, det er det, men hvorfor er det alltid noen som _tror_ at andre ser ned på en? Hvorfor er det noen som tror at ens eget "seg selv" er helt OK, mens at andres "seg selv" er tilgjort og blærete og 'tror-de-er-noe'?

Det blir litt sånn som Øystein Sunde sang i "Fordommens år": "Den som bor på landet tror at dem som bor i by'n tror at dem som bor på landet tror det er så bra i b'yn"

Veldig godt poeng. :)

Skrevet

''Men mener du at det er slik at dem du på forhånd vet vil svare slik&slik i middagstråder OGSÅ er dem som har "spesielle" svar når det gjelder alt det andre du skrev om?''

Ja, det er jo det som er poenget mitt. Jeg legger ikke merke til om noen bare spiser italiensk eller gresk mat. Men jeg legger merke til dem som bare spiser italiensk mat, drikker dyr vin og har en datter som heter Evangeline. De skiller seg liksom ut når det gjelder ALT, og det er det som blir så spesielt. :-)

Jeg har aldri sett at noen har røpet navnet til barna sine her inne. Hvor har du dette fra?

Skrevet

Takk gud for at folk er ulike..Men jeg har ikke lagt merke til det du nevner..Er det noe å henge seg opp i da?

Jeg kan spise fiskeboller, men det er jo som å stikke tunga ut i regn..Smaker ingenting jo..

Tomatsuppe elsker jeg, med makkaroni og egg.

Vin, liker jeg ikke, så her er det pils og sprit..

Ferie, jeg flyr ikke, så blir ikke de lengste turene..

Så vi er nok alle spesielle på hver vår måte, og det hadde jo vært trist om bare kresne folk (som meg..) svarte på middags trådene..Beundrer folk som kan lage middager utenom det "vanlig", og atpåtil like det! ;0)

Skrevet

Alt dette stemmer med meg. Spiser ikke fiskeboller, har aldri vært på Gran Canaria eller Creta. Italia står høyt på ønskelisten. Har velppdragne barn med spesielle navn. Bortsett fra det med vinen, jeg drikker all slags vin. Helt normalt.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og minnes debattene om koldtbord og cabaret.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og minnes debattene om koldtbord og cabaret.

Jeg sa en gang her inne at jeg liker både kinakål og thousand island.... Gjett om jeg fikk høre det! Sånt var ikke mat engang.

Skrevet

Jeg sa en gang her inne at jeg liker både kinakål og thousand island.... Gjett om jeg fikk høre det! Sånt var ikke mat engang.

Men det er det jo ikke heller ;o)

Skrevet

Men det er det jo ikke heller ;o)

:-P

Spiste ute i går, på en pizza-plass. Fikk salat med noe annen dressing enn TI på, smakte bare vann. Usj.

Skrevet

Spiste ute i går, på en pizza-plass. Fikk salat med noe annen dressing enn TI på, smakte bare vann. Usj.

:-)

Jeg liker best vanlig lettrømme på salater jeg.

Skrevet

Jeg likte ikke TI selv da det var "in" ¨på 80-tallet, så da må det vel fortsatt være lov å ikke like det i dag! ;-)

Skrevet

Jeg liker best vanlig lettrømme på salater jeg.

Jeg liker dem helst helt uten noen form for dressing. :o)

Skrevet

Jeg likte ikke TI selv da det var "in" ¨på 80-tallet, så da må det vel fortsatt være lov å ikke like det i dag! ;-)

Selvfølgelig er det lov ikke å like det, men det må da være lov til å like det også. :o) Det er jo ikke nødvendig å si at det ikke er mat bare fordi man ikke liker det selv.

Jeg klarer ikke noen form for kald fisk (unntatt makrell i tomat), men går da ikke rundt og sier at røkt laks ikke er mat av den grunn.

Skrevet

Jeg liker dem helst helt uten noen form for dressing. :o)

Det er jo det sunneste:)

Skrevet

Selvfølgelig er det lov ikke å like det, men det må da være lov til å like det også. :o) Det er jo ikke nødvendig å si at det ikke er mat bare fordi man ikke liker det selv.

Jeg klarer ikke noen form for kald fisk (unntatt makrell i tomat), men går da ikke rundt og sier at røkt laks ikke er mat av den grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...