Gå til innhold

Er du glad for den nye operaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JAAA!

Det ser ut til å være et fantastisk bygg, og det er stor arkitektonisk kunst som ramme rundt vakker musikk og dans.

Jeg har kjøpt abonement og skal se mange forestillinger der de neste årene. Jeg sitter å ser på åpningsgallaen og koser meg og gleder meg stort til å sitte i salen selv!

Du, dette med abonnement: Hvor mange forestillinger per år er det og hva koster det?

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• hidi, the scorpion

15

• ....AV

8

• fuji1365380447

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har iallefall lyst å se bygningen på nært hold. Blir neppe operabilletter på meg, men ;)

Siden vi er i Oslo minst to ganger i året, så blir det vel til sommeren vi tar oss en tur for å se på det flotte bygget :)

Du kan jo se på ballett! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor ikke? *grådig nysgjerrig* ;)

Jeg er ikke spesielt operainteressert, og det er mye penger til en form for kultur....

Hater ordet høykulturelt, får meg til å tenke på snobber, som kun er tilstede fordi det passer å bli sett der. Og nei, jeg tenker aldri slik om vanlige folk, med genuin imteresse for opera:)

Skrevet

Jeg klarte å 'lure' med meg et eldre familiemedlem på opera for noen år tilbake, ved å 'kuppe' opplegget slik at han bare måtte bli med 'gjengen'. :-) Han var _meget_ skeptisk på forhånd, og var redd for at dette var noe ekstremt finkulturelt noe som han ikke klarte å forstå og som derfor ville være komplett utilgjengelig for ham.

Men han kom ut fra salen blank i øynene og mente dette var en av de flotteste opplevelsene han hadde hatt! :-D

*høh*

Tviler på at du hadde sett meg blank i øynene etter en operaforestilling ;)

Jeg får vondt i ørene...eh...sneglehuset ved tanken ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Tullekopp! Det hjelper ikke å søke på Operahuset. Der er det bare en masse opplysninger. Ikke noe program og billett-bestilling der.

Jeg er en liten tullekopp;)

Sorry, for flåsete svar, men kunne bare ikke dy meg....

Skrevet

*høh*

:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

er forno' gæli med deg i kveld da?!

Det var tull;)

Kunne bare ikke dy meg, sorry!

Skrevet

Du kan jo se på ballett! :-)

Tja.... vel... hvis noen hiver en billett etter meg, så kan det jo tenkes at jeg slår til;)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt operainteressert, og det er mye penger til en form for kultur....

Hater ordet høykulturelt, får meg til å tenke på snobber, som kun er tilstede fordi det passer å bli sett der. Og nei, jeg tenker aldri slik om vanlige folk, med genuin imteresse for opera:)

Okei, greit nok svar det ;)

Skrevet

ja, kjempeglad, kjempefint bygg, og ja, vil mer enn gjerne dit snart:-)

Jeg og :))

hidi, the scorpion
Skrevet

*høh*

Beste kommentaren i kveld, togli;)

Skrevet

Beste kommentaren i kveld, togli;)

En skikkelig 'døv' kommentar spør du meg;-)

Skrevet

Det er jo både konserter og ballett (og restauranter ) der i tillegg da!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler så tårene renner;)

Jeg hadde aldri ledd så mye uten dere alle her på DOL;)

Skrevet

Og det skal visstnok komme musicals også

hidi, the scorpion
Skrevet

Du hadde til nød funnet meg i baren... Er der en bar forresten?

Altfor dyrt for meg, som går med 5 år gamle bukser...!

Skrevet

*HAHA*

Skrevet

Har virkelig lyst til å oppleve den nye operaen, ja. Har prøvd å komme inn på hjemmesiden til Den norske opera. Tenkte jeg skulle undersøke om det blir satt opp noe jeg har lyst til å bestille billetter til. Jeg får bare opp en mørkeblå side. Hva gjør jeg feil?

Jeg vet ikke, for jeg har vært inne der i kveld uten problemer, og har ikke gjort noe spesielt.

Skrevet

Du hadde til nød funnet meg i baren... Er der en bar forresten?

Altfor dyrt for meg, som går med 5 år gamle bukser...!

jepp, det er bar.

Og jeg tror ikke billettprisene øverst bakerst er så ille, leste 140,- for de billigste...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...