Gå til innhold

"Drageløperen" på DVD - når?

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg hadde helt sikkert sagt det samme _før_ jeg fikk barn selv, men har måttet svelge en del kameler, for å si det sånn;)

Siden datteren min er så samfunnsengasjert og også har fått et resyme av boka, så tenker jeg at fordelene ved å se filmen veier tyngre enn ulempene.... Men jeg har ikke bestemt meg :-/

Haha! Når jeg leser om den andre datteren din forstår jeg litt mer! :D En går for politikken og en går for alt for gamle mannfolk! ;D

Skrevet

Haha! Når jeg leser om den andre datteren din forstår jeg litt mer! :D En går for politikken og en går for alt for gamle mannfolk! ;D

Det gikk akkurat opp for meg at det er noen rare unger jeg har ;-))

Gjest mener jeg
Skrevet

Men hvorfor er det satt 11-årsgrense?

Jeg hadde ikke latt datteren min lese boka...

Jeg ville hatt høyere grense. Jeg synes 11-åringer er for unge til å se så mye vold og voldtekter av unge barn. Jeg vet ikke hvorfor det er satt 11 års grense.

Skrevet

Jeg ville hatt høyere grense. Jeg synes 11-åringer er for unge til å se så mye vold og voldtekter av unge barn. Jeg vet ikke hvorfor det er satt 11 års grense.

Det er ikke alltid like lett å skjønne seg på aldersgrensene, nei...

Jeg har ikke sett filmen, så jeg aner ikke om det er fokus på disse enkeltepisodene der (som i boken). Derfor jeg spør...

Skrevet

Vil bare hviske deg i øret at "Tusen strålende soler" av samme forfatter også er kjempebra. Litt treg i begynnelsen, men gjett om det tar av.

Skrevet

Vil bare hviske deg i øret at "Tusen strålende soler" av samme forfatter også er kjempebra. Litt treg i begynnelsen, men gjett om det tar av.

Jeg bare MÅ få tak i den boken :))

Skrevet

Jeg bare MÅ få tak i den boken :))

Gjør det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...