Gjest Silver Fairy Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde helt sikkert sagt det samme _før_ jeg fikk barn selv, men har måttet svelge en del kameler, for å si det sånn;) Siden datteren min er så samfunnsengasjert og også har fått et resyme av boka, så tenker jeg at fordelene ved å se filmen veier tyngre enn ulempene.... Men jeg har ikke bestemt meg :-/ Haha! Når jeg leser om den andre datteren din forstår jeg litt mer! En går for politikken og en går for alt for gamle mannfolk! ;D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Haha! Når jeg leser om den andre datteren din forstår jeg litt mer! En går for politikken og en går for alt for gamle mannfolk! ;D Det gikk akkurat opp for meg at det er noen rare unger jeg har ;-)) 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Men hvorfor er det satt 11-årsgrense? Jeg hadde ikke latt datteren min lese boka... Jeg ville hatt høyere grense. Jeg synes 11-åringer er for unge til å se så mye vold og voldtekter av unge barn. Jeg vet ikke hvorfor det er satt 11 års grense. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg ville hatt høyere grense. Jeg synes 11-åringer er for unge til å se så mye vold og voldtekter av unge barn. Jeg vet ikke hvorfor det er satt 11 års grense. Det er ikke alltid like lett å skjønne seg på aldersgrensene, nei... Jeg har ikke sett filmen, så jeg aner ikke om det er fokus på disse enkeltepisodene der (som i boken). Derfor jeg spør... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Vil bare hviske deg i øret at "Tusen strålende soler" av samme forfatter også er kjempebra. Litt treg i begynnelsen, men gjett om det tar av. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Vil bare hviske deg i øret at "Tusen strålende soler" av samme forfatter også er kjempebra. Litt treg i begynnelsen, men gjett om det tar av. Jeg bare MÅ få tak i den boken ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg bare MÅ få tak i den boken ) Gjør det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.