Gjest lurerpådetjeg Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Kjøpte en dyr skinnstol i forretning, og når jeg fikk den hjem viste det seg at den ikke passer inn. Finns det noen slags angrerett på slike ting ? 0 Siter
random1365380890 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 selvsagt, hvis du kan levere den tilbake i tilnærmet samme stand 0 Siter
illuminatum Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 selvsagt, hvis du kan levere den tilbake i tilnærmet samme stand Det finnes da ingen angrerett på ting som er kjøpt i butikker. Noen butikker gir en frivillig angrerett, men jeg kjenner ingen møbelforretninger som gir det. 0 Siter
molbomann Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Det finnes da ingen angrerett på ting som er kjøpt i butikker. Noen butikker gir en frivillig angrerett, men jeg kjenner ingen møbelforretninger som gir det. Du har ingen "angrerett" på en slik handel. Hadde du derimot kjøpt den på internett/postordre så kunne du levert den tilbake. Man kan alltids spørre forretningen, men de har som sagt ingen plikt til å ta tilbake produktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.