Gå til innhold

Synker Mjøsbrua??

Anbefalte innlegg

Gjest Børre rask
Skrevet

Kjørte forleden dag over mjøsbrua og holdt på å hoppe over rekkverket med bilen(ok, jeg holdt "litt" høy hastighet). På to av skjøtene kan det se ut som brua har sunket og det blir en skikkelig dump der. Det var sikkert derfor de hadde senket hastigheten til 60 km, men det skiltet så jeg alt for sent.

Noen som vet om brua står for forfall, eller hva som er grunnen til at disse dumpene har dukket opp?

Skrevet

Skal eg være helt ærlig (og det er en fordel) så visste eg ikkje at det var noen bru der i det hele tatt, men slik du fremstiller det så høres det ut som om enten brua synker eller Mjøsa stiger.

Skrevet

Skal eg være helt ærlig (og det er en fordel) så visste eg ikkje at det var noen bru der i det hele tatt, men slik du fremstiller det så høres det ut som om enten brua synker eller Mjøsa stiger.

''slik du fremstiller det så høres det ut som om enten brua synker eller Mjøsa stiger''

Og på denne tiden av året er vel det siste mest sannsynlig.

Man ville neppe sende bilister over en bro som er i ferd med å synke uansett.

Skrevet

''slik du fremstiller det så høres det ut som om enten brua synker eller Mjøsa stiger''

Og på denne tiden av året er vel det siste mest sannsynlig.

Man ville neppe sende bilister over en bro som er i ferd med å synke uansett.

Det er nok trygt å kjøre over ja.

Skrevet

Det er bettongen som siger og ikke at selve brua synker. Stål og bettong siger når det blir store belastninger over tid. Selve brua står støtt, så det er bare å kjøre.

Dette er bare litt ubehagelig å kjøre på men slettes ikke farlig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...