Gjest Twinsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal kjøpe trampoline, men hvor skal vi kjøpe den? Europris reklamerer, Ringo, Brio, Toys r`us, OBS, alle reklamerer for trampoline for tiden. Alle har forskjellige priser, og alle ser litt forskjellige ut. Mine tantebarn har en trampoline, men sier at naboen deres har en bedre trampoline, som er mykere å hoppe på. Så disse trampolinene er tydeligvis forskjellige. En ting til, hvilken størrelse bør vi kjøpe? Trodde ikke det skulle bli så "vanskelig" å kjøpe en trampoline;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kjøpte trampolina vår for åtte år siden, før det begynte å bli veldig vanlig med trampoline. Den gangen kjøpte man hos "JumpKing" og de kosta 5000 kroner.... Trampolina vår er veldig god og den har ikke blitt dårligere med årene selv om den er MYE brukt! Det var en stor engangssum, men jeg tror nesten vi har spart det inn igjen om noen år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kjøpte trampolina vår for åtte år siden, før det begynte å bli veldig vanlig med trampoline. Den gangen kjøpte man hos "JumpKing" og de kosta 5000 kroner.... Trampolina vår er veldig god og den har ikke blitt dårligere med årene selv om den er MYE brukt! Det var en stor engangssum, men jeg tror nesten vi har spart det inn igjen om noen år Hm.... Ja, det er mye penger. De andre butikkene her selger de for 2000,- og opptil 2500,- inkl sikkerhetsnett. De er fra 366cm og opptil 400cm. Er det da MYE bedre å kjøpe orginalen til 5000,- når man kan få en til halve prisen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hm.... Ja, det er mye penger. De andre butikkene her selger de for 2000,- og opptil 2500,- inkl sikkerhetsnett. De er fra 366cm og opptil 400cm. Er det da MYE bedre å kjøpe orginalen til 5000,- når man kan få en til halve prisen? Det kommer jo litt an på hvor kravstor man er til spenst i duken osv.. Jeg vet ikke om jeg hadde kosta på meg en trampoline til 5000 kroner idag når det er så mange rimeligere å velge mellom....Dessuten var det ikke netting på trampolinene den gangen, så da måtte du nok ut med ekstra penger for dette som tilleggsutstyr. Det kan jo være at JumpKing har justert ned prisene pga konkurransen, så er jo verdt å sjekke det først. Skulle jeg kjøpt trampoline nå, så hadde jeg kanskje valgt en rimeligere variant og heller kjøpt ny trampoline om noen år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hm.... Ja, det er mye penger. De andre butikkene her selger de for 2000,- og opptil 2500,- inkl sikkerhetsnett. De er fra 366cm og opptil 400cm. Er det da MYE bedre å kjøpe orginalen til 5000,- når man kan få en til halve prisen? WOW!!! Se på denne da: http://www.jumpking.no/ Jeg tror det er samme trampoline som vi har og prisen er jo halvert :-)) Merker de har fått konkurranse, ja Jeg hadde nok kjøpt denne, var jeg deg! Den er også litt større enn andre trampoliner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 WOW!!! Se på denne da: http://www.jumpking.no/ Jeg tror det er samme trampoline som vi har og prisen er jo halvert :-)) Merker de har fått konkurranse, ja Jeg hadde nok kjøpt denne, var jeg deg! Den er også litt større enn andre trampoliner. Takk for link, den så veldig fin ut! Men den kommer jo på nesten 5000,- med nett... Får tenke litt, men det frister litt å kjøpe en billigere...kanskje... Men takk for innspill! -og link! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Takk for link, den så veldig fin ut! Men den kommer jo på nesten 5000,- med nett... Får tenke litt, men det frister litt å kjøpe en billigere...kanskje... Men takk for innspill! -og link! Okei, så ikke at nettet var utenom prisen... Vi kjøpte nett på Toys're'us og det passet perfekt til Jumpking-trampolina. Nettet kostet der litt i underkant av 1000 kroner tror jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kjøte Europris-tampolina med nett for to år siden og den er like fin. Kostet da det halve av det den koster nå. Kjøp så stor som mulig! Vi skulle ha 4 meter'n, men de hadde bare 3,6 igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 WOW!!! Se på denne da: http://www.jumpking.no/ Jeg tror det er samme trampoline som vi har og prisen er jo halvert :-)) Merker de har fått konkurranse, ja Jeg hadde nok kjøpt denne, var jeg deg! Den er også litt større enn andre trampoliner. Ja, mener å ha hørt at de som hadde agenturet for JumpKing ble mangemillionærer i løpet av de første årene da de hadde monopol... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det handler også litt om å ta vare på trampolina, tror jeg. Vi har trampoline fra Europris, den er like fin enda. Kjøpt for 7 år siden. Vi tar inn hele hver høst, og setter den ikke ut igjen før all snø er borte om våren. Den første sommeren fikk den blå beskyttelsesringen oppå fjærene noen små rifter, dem reparerte jeg umiddelbart. Jeg brukte slike selvklebende nylonlapper som man reparerer parkdresser med. En kollega av meg har en slik trampoline med strikk i stedet for fjærer, og hun sier at den ikke har like god sprett som de med fjærer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, mener å ha hørt at de som hadde agenturet for JumpKing ble mangemillionærer i løpet av de første årene da de hadde monopol... Det kan jeg tenke meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kjøpte trampoline på Brio for 3 år siden, og den er 4 meter i diameter. Den gangen betalte vi 2500,- for selve trampolina. Funker like godt i dag som da den var ny. Kjøpte også sikkerhetsnett på Brio. Kostet vel 700 tror jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinsen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vi kjøpte trampoline på Brio for 3 år siden, og den er 4 meter i diameter. Den gangen betalte vi 2500,- for selve trampolina. Funker like godt i dag som da den var ny. Kjøpte også sikkerhetsnett på Brio. Kostet vel 700 tror jeg? Takk for svar, har reklama for Brio her, og vurderer den sterkt. Tror den koster litt over totusen nå inkl sikkerhetsnett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinsen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det handler også litt om å ta vare på trampolina, tror jeg. Vi har trampoline fra Europris, den er like fin enda. Kjøpt for 7 år siden. Vi tar inn hele hver høst, og setter den ikke ut igjen før all snø er borte om våren. Den første sommeren fikk den blå beskyttelsesringen oppå fjærene noen små rifter, dem reparerte jeg umiddelbart. Jeg brukte slike selvklebende nylonlapper som man reparerer parkdresser med. En kollega av meg har en slik trampoline med strikk i stedet for fjærer, og hun sier at den ikke har like god sprett som de med fjærer. Ja, det er nok viktig å ta vare på den godt! Vi har også planer om å ta den inn om vinteren. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twinsen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vi kjøte Europris-tampolina med nett for to år siden og den er like fin. Kostet da det halve av det den koster nå. Kjøp så stor som mulig! Vi skulle ha 4 meter'n, men de hadde bare 3,6 igjen. Er 3,6 litt for lite? Da får vi kjøpe minst 4 meter. Vi har jo to barn, så den bør ikke være for liten... Takk for svaret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er 3,6 litt for lite? Da får vi kjøpe minst 4 meter. Vi har jo to barn, så den bør ikke være for liten... Takk for svaret! Jeg vil anbefale å kjøpe så stor trampis som dere har plass til, jo større jo bedre! Husk at ungene blir større og tar mer plass også. ) 3,6 m er ikke så stort faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.