Gå til innhold

Hvilken svigersønn får jeg?? *gulp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kjøpte jeg to DVD-filmer på tilbud. Det var eneren og toeren av "Pirates of Caribbean". Minstemor på snart fire ble helt på tuppa når hun så coveret: "Mamma!!! Det er Djæk Spærråo!!!"

Gosh.... Åssen i huleste heiteste vet ei lita tuppe på tre hvem Jack Sparrow er???? Joda, fetteren på fem år hadde fortalt at Jack Sparrow kunne DREPE selveste Kaptein Sabeltann!

Jeg forklarte lilletupp at Jack Sparrow egentlig var en mann som hadde kledd seg ut og at han så ut som en vanlig mann i virkeligheten og var gift, hadde barn osv.. Da måtte vi google litt på bilder av Johnny Depp, men han var visst ikke noe særlig. Snuppa skulle google på Djækk Spærråo, må vite..

Vi fant masse bilder og måtte åpne det ene etter det andre. For hvert bilde rødma ungen kledelig og hun klarte ikke å holde smilet unna. Jeg lurte på om hun rett og slett var forelska i fyren og det måtte hun rødmende innrømme.... "Pappa er jo like kjekk og pen som Jack Sparrow", sa jeg. Men, neida, der var ikke snuppa enig, gitt....

Bør jeg bekymre meg for framtiden? Jeg ser for meg slike kvinnfolk som gifter seg med menn som sitter på Death Row osv... Og kvinnfolk som bare faller for slemme mannfolk..

*ææææææ*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

*lol* Jack Sparrow er snaxy han da!

Du må nok ha et øye med bad boy'sa i barnehagen etter dette!

Skrevet

*lol* Jack Sparrow er snaxy han da!

Du må nok ha et øye med bad boy'sa i barnehagen etter dette!

Det verste er at det er bad boysa hun helst vil leke med også :-/

Skrevet

*S* Det er da bedre at hun faller i staver over Jack Sparrow enn over Derrick;-)

Skrevet

*S* Det er da bedre at hun faller i staver over Jack Sparrow enn over Derrick;-)

Ja, det gjelder å se optimistisk på det. Takk :-)

Skrevet

Hehe, det blir nok bryllup på sjørøverskute på henne ;) Togli pyntet med skjerf på hodet....jah, det er jo riktig idyll :)

Skriv ned historien til en senere anledning :)

Skrevet

Hehe, det blir nok bryllup på sjørøverskute på henne ;) Togli pyntet med skjerf på hodet....jah, det er jo riktig idyll :)

Skriv ned historien til en senere anledning :)

Jeg innbiller meg selv at jeg ikke har fordommer, så jeg får vel bare se på dette som en eksotisk opplevelse *sukk*

Skrevet

Du kan være glad for at ho er i yngste laget for David Toska & Co.

Skrevet

Nå er det selvfølgelig ikke bra at det var Jack Sparrow jente kicket på da, men hadde min datter kommet hjem med Orlando Bloom (som hun var dødelig forelsket i en periode) så hadde nok mamma rødmet kledelig også, tenker jeg:-)

Skrevet

Yngste laget for Toska og co - hvor gammel er ikke Johnny Depp da? :-)

Skrevet

Yngste laget for Toska og co - hvor gammel er ikke Johnny Depp da? :-)

Det tenkte eg ikkje på gitt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe.

Men noen av oss kan fremdeles rødme litt av fryd over røffe rollefigurer som Sparrow og Aragorn, samtidig som vi har vett nok til å velge en litt annen type som livsledsager. :o)

tzatziki1365380058
Skrevet

''Jeg forklarte lilletupp at Jack Sparrow egentlig var en mann som hadde kledd seg ut og at han så ut som en vanlig mann i virkeligheten .. ''

Nei vet du hva, nå må du gi deg!! Mr Depp ser da virkelig IKKE ut som en VANLIG mann!!!

Ååååh, han er flott!!!! *rødme*

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe.

Men noen av oss kan fremdeles rødme litt av fryd over røffe rollefigurer som Sparrow og Aragorn, samtidig som vi har vett nok til å velge en litt annen type som livsledsager. :o)

Nemlig! :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Jeg forklarte lilletupp at Jack Sparrow egentlig var en mann som hadde kledd seg ut og at han så ut som en vanlig mann i virkeligheten .. ''

Nei vet du hva, nå må du gi deg!! Mr Depp ser da virkelig IKKE ut som en VANLIG mann!!!

tzatziki om Johnny Depp:

''Ååååh, han er flott!!!! *rødme*''

Ja, det har du jammen rett i! :-) Er bare _så_ enig i det.

Mary Poppins
Skrevet

Enig! Ikke mange menn som er kjekkere enn han. Selv i "charlie and the chocolate factory" der han regelrett ser ut som en klovn synes jeg han er kjempe kjekk å se på hehe. Har du sett han i Sjokolade? Mmm der er han såååå kjekk!! :-)

Skrevet

*Iiiiiiiik*

Det har du jaggu rett i!!!

Skrevet

Nå er det selvfølgelig ikke bra at det var Jack Sparrow jente kicket på da, men hadde min datter kommet hjem med Orlando Bloom (som hun var dødelig forelsket i en periode) så hadde nok mamma rødmet kledelig også, tenker jeg:-)

Det er sånt som skaper intriger i mor-datter-forhold ;-)

Skrevet

Hehe.

Sant nok!

*tenke positivt*

Jeg tror muligens datra ligner sin mor en smule? Jeg falt alltid for de rampete gutta og var sammen med noen slike før jeg traff mannen min som var helt annerledes! En tidligere ex sa en gang: "Jaja, jeg burde jo skjønt at du ville ha en som var litt mer ansvarsfull enn meg" ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...