Gå til innhold

Hvilken svigersønn får jeg?? *gulp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg forklarte lilletupp at Jack Sparrow egentlig var en mann som hadde kledd seg ut og at han så ut som en vanlig mann i virkeligheten .. ''

Nei vet du hva, nå må du gi deg!! Mr Depp ser da virkelig IKKE ut som en VANLIG mann!!!

Ååååh, han er flott!!!! *rødme*

Åkkei da, jeg overdrev kanskje en smule. Men Depp har altfor tynne lår. Det tror jeg vi har diskutert her inne en gang før. Hvis jeg ikke husker feil, så var Dorthe enig med meg!

Skrevet

Det er sånt som skaper intriger i mor-datter-forhold ;-)

Og mulighet for oppslag i Se og Hør. "Mamma stakk av med kjæresten min".

Skrevet

Og mulighet for oppslag i Se og Hør. "Mamma stakk av med kjæresten min".

*hehe*

tzatziki1365380058
Skrevet

Enig! Ikke mange menn som er kjekkere enn han. Selv i "charlie and the chocolate factory" der han regelrett ser ut som en klovn synes jeg han er kjempe kjekk å se på hehe. Har du sett han i Sjokolade? Mmm der er han såååå kjekk!! :-)

Hehe, enig med deg... Og jeg HAR sett "sjokolade"......

mmmmmmmm....................

Skrevet

Enig! Ikke mange menn som er kjekkere enn han. Selv i "charlie and the chocolate factory" der han regelrett ser ut som en klovn synes jeg han er kjempe kjekk å se på hehe. Har du sett han i Sjokolade? Mmm der er han såååå kjekk!! :-)

Men han er for mye barnerumpe i Cry Baby - det til tross for at han var hele 27 år gammel da! ;-) Skulle trodd han var 17*he he*

Skrevet

Åkkei da, jeg overdrev kanskje en smule. Men Depp har altfor tynne lår. Det tror jeg vi har diskutert her inne en gang før. Hvis jeg ikke husker feil, så var Dorthe enig med meg!

''Men Depp har altfor tynne lår.''

Hva??! Depp har da akkurat passe av alt spør du meg... Eldes med stil gjør han og! ;)

Skrevet

''Men Depp har altfor tynne lår.''

Hva??! Depp har da akkurat passe av alt spør du meg... Eldes med stil gjør han og! ;)

Du må sjekke de låra nærmere neste gang du ser han!

Skrevet

*Forter seg å google johnny depp + naked* - skit - hadde et håp der, hehe! ;)

Fant dette - syns da ikke det er noooe i vegen med hverken mann eller lår her?? :D

http://a.movies.com/i/features/carpetburn/johnnydepp_g_peterkramer.jpg

*myse godt på Depps lår*

Hmm, har han lagt på seg tro??

Jeg så han på Oprah en gang og da hadde han sånne tynne pinglelår og det har jeg litt problemer med... Jaja, han får ha de låra han har. Hakke sjans på meg allikavel..Tror jeg ;)

Skrevet

*myse godt på Depps lår*

Hmm, har han lagt på seg tro??

Jeg så han på Oprah en gang og da hadde han sånne tynne pinglelår og det har jeg litt problemer med... Jaja, han får ha de låra han har. Hakke sjans på meg allikavel..Tror jeg ;)

:D Men DET har han på meg, hehe! Iallefall inntil jeg skulle møte en virkelig en, av kjøtt og blod! :D

Skrevet

:D Men DET har han på meg, hehe! Iallefall inntil jeg skulle møte en virkelig en, av kjøtt og blod! :D

Jeg regner med gubben her ville hatt et ord med i laget *sukk* ;)

Skrevet

Jeg regner med gubben her ville hatt et ord med i laget *sukk* ;)

Er egentlig rimelig sikker på at når det kommer til stykket er gubben å foretrekke.. ;)

Skrevet

Er egentlig rimelig sikker på at når det kommer til stykket er gubben å foretrekke.. ;)

Ja, det er ikke alltid gresset er så mye grønnere på den andre siden - selv ikke når det gjelder Depp :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...