Gå til innhold

Nybakt foreldrepar søker tips til innehobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om de velger å ha radioen på eller ei legger ikkje eg meg borti, så lenge de styrer unna P4, Kanal24 og P3.

men "kanal 2" går greit? ;-)

Skrevet

men "kanal 2" går greit? ;-)

Kanal 2 har eg ikkje hørt om?

Skrevet

Kanal 2 har eg ikkje hørt om?

Nei det er nok mest vanlig med kanal 1, ja....

Skrevet

Åååååå......koffert igjen ja. :-)

(Har akkurat sovet middag, pluss det med alkohol og hjerneceller.) :-)

Skrevet

Åååååå......koffert igjen ja. :-)

(Har akkurat sovet middag, pluss det med alkohol og hjerneceller.) :-)

*ro ro til fiskeskjær*

candyqueen_83
Skrevet

Han er bare flau, og later som han er uskyldig ;O)

Skrevet

Sex?

Var faktisk min første tanke også. :-)

Skrevet

*S*

Skrevet

Pøh, eg er ikkje flau nei. :-)

Skrevet

Backgammon er jo morsomt. Og sjakk om dere blir lei og ønsker noe mer avansert.

Støtter forslag om sjakk, men kjøp for all del klokke! Jeg nekter å spille mer med mannen før vi skaffer oss en sånn. Han bruker så lang tid på hvert trekk at jeg mister aldeles piffen underveis.

:o)

Skrevet

Kjøp inn et stooort puslespill, så kan dere sitte med spisebordet å pusle og skravle. Kan fort bli opphengt i å pusle :) Kanskje dere kunne fått laget et puslespill av et kjært bilde?

Haha, det gjorde faktisk jeg for noen år siden. Kjøpte et digert puslespill (tror det var 2500 biter eller noe) vi skulle pusle "sammen". Vel. Jeg pusla i to timer og var dritt lei hele puslespillet, og stakkars mannen satt i fire kvelder mutters alene for å få det ferdig *humre*.

Ikke helt vellykket det der :o)

Skrevet

Haha, det gjorde faktisk jeg for noen år siden. Kjøpte et digert puslespill (tror det var 2500 biter eller noe) vi skulle pusle "sammen". Vel. Jeg pusla i to timer og var dritt lei hele puslespillet, og stakkars mannen satt i fire kvelder mutters alene for å få det ferdig *humre*.

Ikke helt vellykket det der :o)

Auda, men så fikk han noe å gjøre noen kvelder da :)

Skrevet

Scrabble.

Lage julegaver.

Spikke barneleker.

Male

Skrevet

Jeg syns puslespill er ganske koselig. F.eks. et kult bilde som man kan ramme inn og henge opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...