Gå til innhold

jubilanten forlot selskapet...

Anbefalte innlegg

Gjest forundret gjest
Skrevet

Jeg var i en 40 årsdag i går. O ca kl ett i natt oppdager jeg at jubilanten pakker sammen gavene og like etter roper hun ut: Takk for at dere kom, nå drar jeg hjem.

For meg var det helt greit, for jeg skulle gå likevel. Men en god del andre gjester ble litt paffe da de godt kunne tenke seg å være der lenger.

Er det ikke litt rart at hovudpersonen går? I de andre selskapene jeg har vært har jubilanten vært igjen tilslutt, uansett hvor lenge det var.

Skrevet

Ja, det var jo litt merkelig, synes jeg. Jeg er også vant til at jubilanten er den siste som drar hjem, har vel litt mer høflighet å gjøre siden andre bruker kvelden på å feire vedkommende.

Gjest Elextra
Skrevet

Enig i at det var litt rart, jeg ville nok bestrebet meg på å være blant de siste i mitt eget selskap, og holdt til minst kl. 3 om gjestene ønsket å være så lenge.

Men det kan jo godt ha vært grunner til at hun ville gå, hun kan f.eks. ha vært småsyk eller overtrøtt.

Gjest gammaldame
Skrevet

Brudepar pleier jo å forlate festen for sex. kanskje hun skulle hjem og masturbere?

Skrevet

Brudepar pleier jo å forlate festen for sex. kanskje hun skulle hjem og masturbere?

hehe

Gjest forundret gjest
Skrevet

He he, ja det var kanskje noe slikt;o)

Skrevet

Ho fikk helt sikkert en sms fra sin hemmelige elsker om at han stod å venta på ho...osv. masse klissklass prat...osv.

Skrevet

*knegg* Kanskje en av gavene var en vibrator?

Skrevet

Ja, det var jo litt merkelig, synes jeg. Jeg er også vant til at jubilanten er den siste som drar hjem, har vel litt mer høflighet å gjøre siden andre bruker kvelden på å feire vedkommende.

"har vel litt mer høflighet å gjøre siden andre bruker kvelden på å feire vedkommende."

Hmmm.... om det er et slikt offer å bruke kvelden på en som har bursdag, så hadde jeg jaggu med dratt hjem også om jeg følte for det.

Det er ingen som tvinger deg til å gå i et selskap.

Og om jubilanten var trett, dårlig, skulle tidlig opp i dag, så må jubilanten få lov å gå når den føler for det. Her så det jo ut som om at gjestene gjerne kunne bli igjen og feste videre om de ville. Eller dra ut på byen eller noe slikt.

Skrevet

såpass! jeg hadde slitt dog. jeg er alltid den første som drar fra slike fester. hadde nok dratt noen helt klare avslutnings-hint før jeg gjorde noe så drastisk ja! men...kanskje hun er litt spesiell :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns det hørtes rart ut, men må innrømme at jeg har gått og lagt meg selv før selskapet har vært ferdig. Men, jeg sier jo fra på en god måte og det er helt greit at resten av festen blir igjen og fester ferdig, men til 0600 om morgenen holder ikke jeg ut hvis jeg skal fungere uken etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...