rudolfine Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, har noen en god oppskrift på lapper? (sveler?) Jeg lager lapper en sjelden gang,men bare etter slump, ganske gode blir de også. Nå trenger jeg (desperat) en oppskrift... Jeg kunne selvfølgelig ha lagd og målt opp, men det rekker jeg desverre ikke nå. Kan noen hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvor mange forum skal du spørre på? Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 søk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 søk Antall kan du jo selv telle etter, regner med du kanskje klarer telle såpass? Selv om mye kan søkes etter, så har gjerne folk en favoritt-oppskrift? Inger tvinger deg hverken til å lese eller å svare :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ingen oppskrifter jeg har prøvd blir bedre enn toroposene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne123456789 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ingen oppskrifter jeg har prøvd blir bedre enn toroposene... *LOL* Godt svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 http://www.nrk.no/mat/2024065.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.