Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt forferdelig, men ikke uventet at hun er død, det visste nok de fleste, men likevel så er det forferdelig vondt å høre det.

Gjest mamsemor
Skrevet

Det er bare helt grusomt ..... huff ..... tenker så på hvordan den siste tiden hennes her på jord må ha vært ..... tenker også på de stakkarene som har mistet det kjæreste de hadde.

Blir provosert og forbanna når jeg hører på nythetene idag, drapsmannen er lettet over å ha tilstått, forbanna idiot !!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=505815

Han sier i tillegg at han drepte henne på impuls. Hvem f*en dreper en tiåring på _impuls_? Mannen er åpenbart svært syk og bør aldri mer slippe ut.

Kjenner en psykolog som sier (bl.a.om denne fyren) at enkelte mennesker faktisk er så syke at resten av samfunnet må skjermes mot dem.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg tror de fleste kan drepe i en gitt situasjon.

Ja, mange av oss ville nok for eksempel ikke nølt med å drepe for å forsvare barna våre. I en gitt situasjon, altså.

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=505815

Han sier i tillegg at han drepte henne på impuls. Hvem f*en dreper en tiåring på _impuls_? Mannen er åpenbart svært syk og bør aldri mer slippe ut.

Av en eller annen grunn føler jeg det bedre at han drepte på impuls, enn at han faktisk har planlagt å dra ut å drepe en tiåring... Ikke at han skal få noe mindre eller bedre straff av den grunn, men jeg synes det tross alt er skumlere hvis folk sitter å planlegger slikt....

Skrevet

Ja, mange av oss ville nok for eksempel ikke nølt med å drepe for å forsvare barna våre. I en gitt situasjon, altså.

Enig, det hadde jeg ikke hatt noe problemer med i alle fall.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Hvem f*en dreper en tiåring på _impuls_? ''

Ville ikke akkurat synes det var noe bedre om drapet var planlagt.

Muligens ikke, drap er drap og like forferdelig uansett. Men folk som får sånne impulser bør åpenbart sperres inne, en sånn mangel på impulskontroll er virkelig farlig.

Gjest Elextra
Skrevet

Muligens ikke, drap er drap og like forferdelig uansett. Men folk som får sånne impulser bør åpenbart sperres inne, en sånn mangel på impulskontroll er virkelig farlig.

Jeg synes det er minst like skummelt med noen som planlegger noe sånt...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes det er minst like skummelt med noen som planlegger noe sånt...

De som planlegger kan i alle fall komme på bedre tanker før de gjennomfører handlingen selv om det muligens ikke er så ofte det skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...