Gjest engla død Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.5378649 Man kan tydeligvis ikke engang la en tiåring sykle et kort stykke alene. Jeg kan ikke skjønne når jeg skal tørre å slippe min løs i samfunnet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei og nei så trist! Jeg har selv en datter på 9. hun går alene hjem fra skolen hver dag, låser seg inn og grier. Må si jeg blir litt bekymret hver gang jeg hører om noe som har skjedd. Men hva skal man gjøre? Vi kan ikke bure unga våre inne og følge dem hånd i hånd gjennom hele livet heller.... Takk og pris at gjerningsmannen er tatt! Så slipper i hvert fall de etterlatte å lure. Og ikke minst lokalsamfunnet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffi Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei og nei så trist! Jeg har selv en datter på 9. hun går alene hjem fra skolen hver dag, låser seg inn og grier. Må si jeg blir litt bekymret hver gang jeg hører om noe som har skjedd. Men hva skal man gjøre? Vi kan ikke bure unga våre inne og følge dem hånd i hånd gjennom hele livet heller.... Takk og pris at gjerningsmannen er tatt! Så slipper i hvert fall de etterlatte å lure. Og ikke minst lokalsamfunnet! Dette er så forferdelig, og så uendelig trist. Det bringer ikke Engla tilbake, men jeg håper gjerningsmannen får en HARD straff!!!.... som han så inderlig fortjener!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei og nei... Kjenner at jeg blir så ufattelig sint!!!! Husker så altfor godt Baneheiasaken i 2000 (?) da de to jentene ble drept. Kjente et vanvittig sinne overfor personer som gjør slikt mot barn. Og ja - det er skremmende å tenke tanken på at slikt kan skje med mine egne - de er mye ute på egen hånd - føler at området vi bor i er trygt og oversiktelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fy faen. Det er så helt utrolig jævlig fælt. Og hver eneste dag må vi faktisk slippe ungene våre ut på sånne turer som dette. Nedi her har jeg en tråd om foreldrene til Madeleine. Og nå gikk det opp for meg at jeg har liksom følt en lettelse fordi det som skjedde henne er noe jeg kan garantere at ungene mine ikke utsettes for. Jeg går jo ikke fra dem mens de sover. Men dette - det kan jeg ikke beskytte ungene mine for. det kan skje hvem som helst når som helst. Heldigvis har de tatt denne drittsekken, men det er jo flere der ute. Stakkars moren hennes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Man kan ikke verge barna sine mot alt ondt. Skal man forsøke, må man låse dem inne, og ikke sikkert det er trygt det heller. Heldigvis er tross alt de fleste mennesker snille, og det går bra med de aller, aller, fleste. Men enig i at det er helt forferdelig :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det er helt grusomt! Så ufattelig meningsløst. Likevel gjør ikke dette at jeg ikke tør å slippe barna mine. Jeg kan jo ikke holde dem i fanget mitt resten av livet heller. De må få lov til å ta små skritt ut i livet og samfunnet alene uten oss til å passe på dem. Vi må gjenta og gjenta viktigheten av å gi beskjeder og å oppføre seg rett, og så må vi bare håpe på det beste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dette er så forferdelig, og så uendelig trist. Det bringer ikke Engla tilbake, men jeg håper gjerningsmannen får en HARD straff!!!.... som han så inderlig fortjener!!! Såvidt jeg vet så får ikke slike det lett i fengsel, så det finnes da en slags rettferdighet i verden enda. Ikke likt meg egentlig å være så blodtørstig, men jeg gjør ett unntak i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.