Gå til innhold

foreldre sier ikke fra..

Gjest kan de ikke snakke til sine barn

Anbefalte innlegg

Gjest kan de ikke snakke til sine barn

leste ett innlegg lengre ned om ett barn som gjorde litt som han ville.

Ihelgen var vi på beitostølen og tok bana med i bassenget på hotellet.Der er det også ett lite basseng beregnet på små barn.

Vi har ei datter på 3 år og synes det var greit for meg og drive der med henne. Oppe i det lille bassenget kom også noen større barn.rundt 10-12 år. Det som plaget oss var att de herjet og sprutet så mye vann på seg selv og oss andre att vår 3 åring ble redd. jeg snakket til de vennlig om de kunne la være og de ble borte en kort tid før de begynte på nytt.

Nå måtte jeg bi litt mer sint for og få de til og skjønne att de små bana ble redde. Det var 2 andre små barn der også.

Plutselig oppdager jeg at foreldrene til disse større barna satt ved siden av og så på alt dette uten og snakke til barna sine..

er dette virkelig mulig...

jeg hadde da snakket til mine om de gjør slike ting.

reagerte jeg for sterkt på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Selvsagt burde foreldrene gi beskjed om de så hva som skjedde. Jeg ser dette selv når vi er på familiebading. Store barn i flokk lager et fæla spetakkel i vannet, mens de oppfører seg fint når de er med foreldre/småsøsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Hehe, jeg kjefter på de jeg får tak i jeg... Om foreldrene hører på så sier jeg gjerne til dem også at "jeg snakker til dem jeg, siden jeg finner dette plagsomt for oss andre som også har betalt for å være her"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreldrene skulle sagt i fra! Når de ikke gjorde det, gjorde du det eneste rette. småbarnsbasseng er for småbarn som ikke kan svømme. 10 åringer er for store og skal ikke være der. Det er bare å si det?

Jeg har store barn selv, og de får ikke lov å gå småbarnsbassenget når det er småbarn der. Ikke at de vil det heller, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du reagerte for sterkt. Disse "baby"-bassengene er for små barn, og skal ikke store barn leke der. (unntatt om de ønsker rolig tid i bassenget sammen med et søsken e.l.)

Synes også det er merkelig at foreldre ikke reagerer *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...