Gå til innhold

Den 6.sans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fabelaktig 6 sans på Linda i allefall. Kjempegøy serie :) Jeg har fornemmelser, men kaller det ikke 6.sans. Er nok ikke så god som jeg skulle ønske jeg var :)

Gjest wiggum
Skrevet

Fabelaktig 6 sans på Linda i allefall. Kjempegøy serie :) Jeg har fornemmelser, men kaller det ikke 6.sans. Er nok ikke så god som jeg skulle ønske jeg var :)

Ser man på alle 8 episodene sammenlagt har Linda imponert. En verdig vinner. Var skeptisk i utgangspunktet, men må nok innrømme at det kan virke som om det er noe her.

Skrevet

Kan du ikke melde deg på neste sesong? :-)

Skrevet

Ser man på alle 8 episodene sammenlagt har Linda imponert. En verdig vinner. Var skeptisk i utgangspunktet, men må nok innrømme at det kan virke som om det er noe her.

Det er fint med alt vi oppdager ja. De hadde et bra opplegg med overvåking og uten muligheter for juks. Morro!

Skrevet

Kan du ikke melde deg på neste sesong? :-)

Nei vettu hva, det jeg fornemmer er minimalt :) Jeg kan f.eks føle når det skal komme sms. Min mann har kommentert det siden jeg plukker opp telefonen rett før det klikker inn melding, og det skjer ofte :) Kanskje jeg merker bølgene? Jeg kan også tenke på folk, så enten kommer de eller ringer meg, men ikke alltid. Men det tror jeg mange kan føle, ganske vanlig tror jeg.

Jeg fant nøklene noen hadde mistet en gang, men det var nok flaks hehe. Jeg fikk tlf om jeg kunne se hvor de lå (bare for gøy). Jeg svarte at de lå ved noe oransje med et ben. Ja da fant hun dem i sofaen, de hadde sklidd ned mellom puta og enden i en sofa :) Den var dekket med oransje teppe. hehe

Skrevet

Nei vettu hva, det jeg fornemmer er minimalt :) Jeg kan f.eks føle når det skal komme sms. Min mann har kommentert det siden jeg plukker opp telefonen rett før det klikker inn melding, og det skjer ofte :) Kanskje jeg merker bølgene? Jeg kan også tenke på folk, så enten kommer de eller ringer meg, men ikke alltid. Men det tror jeg mange kan føle, ganske vanlig tror jeg.

Jeg fant nøklene noen hadde mistet en gang, men det var nok flaks hehe. Jeg fikk tlf om jeg kunne se hvor de lå (bare for gøy). Jeg svarte at de lå ved noe oransje med et ben. Ja da fant hun dem i sofaen, de hadde sklidd ned mellom puta og enden i en sofa :) Den var dekket med oransje teppe. hehe

Men det er jo en bra start. Kanskje du kan gå på kurs som Marting gjorde og videreutvikle deg?:-) http://hipp.hurra.no/

Skrevet

Men det er jo en bra start. Kanskje du kan gå på kurs som Marting gjorde og videreutvikle deg?:-) http://hipp.hurra.no/

*LOL* Ånei det kan jeg ikke gjøre ;) Jeg leker meg med det hjemme jeg :)

Skrevet

*LOL* Ånei det kan jeg ikke gjøre ;) Jeg leker meg med det hjemme jeg :)

Men det hadde vært så morsomt om en doler på på tv... jaja.

Skrevet

Jeg vet at jeg har en sterk intuisjon. Men det er ikke i nærheten av hva de som har vært med i programmet har prestert. Jeg kan sanse og oppfatte en del ting, men ikke f.eks bare ved å holde på gjenstander og så fortelle om personen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har opplevd noen ganger at jeg har "sett" hva som skal skje før det har skjedd + vardøger noen ganger. Jeg har også opplevd å "se" at noen kommer til å dø like før de gikk bort. Men dette kan være tilfeldigheter.

Skrevet

Fabelaktig, ja!

Hun er intervjuet i lokalavisa her, og sier at hun "så" at hun kom til å vinne!

*hehe*

Gjest ikke jeg heller
Skrevet

Innimellom så føler jeg at jeg har det .... men vil absolutt ikke kalle meg synsk.

Min niese derimot ser endel, hun er ofte sammen med Linda (som vant igår) og deler sine opplevelser, får noen tips om hvordan hun skal "jobbe" med synene sine. Ikke lett for en ungdom å ha sånne syn .....

Skrevet

Nei, ikke annet enn at jeg også har flaks med mine gjetninger innimellom;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...