Gjest Elextra Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nei, ikke annet enn at jeg også har flaks med mine gjetninger innimellom;-) Som du utmerket godt vet baserer gjetningene dine seg på erfaringer og god observasjonsevne, og har ikke noe overnaturlig over seg. Men det kan jo selvfølgelig kalles en sans fordét :0). 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Som du utmerket godt vet baserer gjetningene dine seg på erfaringer og god observasjonsevne, og har ikke noe overnaturlig over seg. Men det kan jo selvfølgelig kalles en sans fordét :0). *S* 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*. men det har jeg! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*. ''Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.'' :-O Hvordan i alle dager går det an å leve uten denne sansen? *sjokkert* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 ''Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.'' :-O Hvordan i alle dager går det an å leve uten denne sansen? *sjokkert* Har vært helt elektronisk de siste 10 årene... først med Palm, nå med alt på mobilen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Fabelaktig, ja! Hun er intervjuet i lokalavisa her, og sier at hun "så" at hun kom til å vinne! *hehe* Hehe, ja selvfølgelig 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Har vært helt elektronisk de siste 10 årene... først med Palm, nå med alt på mobilen. Ja, det funker jo minst like bra som en 7. sans i papir. Jeg kaller det forresten 7. sans det som er på mobilen også, jeg. Har alt på mobilen jeg også etter at PDA'en min tok kvelden. Kjekt med alt på ett sted. 0 Siter
Gjest Mye mellom himmel og jord Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Neeeei, jeg hadde litt rare sanser når jeg var yngre. Da kunne jeg f.eks.legge opptil syv kort (mener jeg å minnes) med bildesiden ned og kjenne i luften over kortene og plukke ut det største i 95 % av gangene. Vi bodde også i et hus det spøket i, og jeg klarte faktisk å høre "spøkelse". Trenger kanskje en ekstra sant for å klare det? Jeg "utviklet" ikke dette noe mer og kan ikke si at jeg føler jeg har noen sanser utover det vanlige den dag i dag. Jeg kan føle/kjenne/fornemme ting og det kan ofte ende opp som de tankene/følelsene jeg hadde tidligere. Men slike ting skjer jo en god del folk etter som jeg har fått med meg. Jeg kjenner folk som mener de har levd tidligere, som har sett skytsengelen sin ol. Det høres spennende ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.