Gå til innhold

Den 6.sans

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, ikke annet enn at jeg også har flaks med mine gjetninger innimellom;-)

Som du utmerket godt vet baserer gjetningene dine seg på erfaringer og god observasjonsevne, og har ikke noe overnaturlig over seg.

Men det kan jo selvfølgelig kalles en sans fordét :0).

Skrevet

Som du utmerket godt vet baserer gjetningene dine seg på erfaringer og god observasjonsevne, og har ikke noe overnaturlig over seg.

Men det kan jo selvfølgelig kalles en sans fordét :0).

*S*

Skrevet

Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.

men det har jeg! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.

''Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.''

:-O

Hvordan i alle dager går det an å leve uten denne sansen? *sjokkert*

Gjest Elextra
Skrevet

''Nei, har ikke en 7. sans engang * hø hø*.''

:-O

Hvordan i alle dager går det an å leve uten denne sansen? *sjokkert*

Har vært helt elektronisk de siste 10 årene... først med Palm, nå med alt på mobilen.

Skrevet

Fabelaktig, ja!

Hun er intervjuet i lokalavisa her, og sier at hun "så" at hun kom til å vinne!

*hehe*

Hehe, ja selvfølgelig ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har vært helt elektronisk de siste 10 årene... først med Palm, nå med alt på mobilen.

Ja, det funker jo minst like bra som en 7. sans i papir. Jeg kaller det forresten 7. sans det som er på mobilen også, jeg. Har alt på mobilen jeg også etter at PDA'en min tok kvelden. Kjekt med alt på ett sted.

Gjest Mye mellom himmel og jord
Skrevet

Neeeei, jeg hadde litt rare sanser når jeg var yngre. Da kunne jeg f.eks.legge opptil syv kort (mener jeg å minnes) med bildesiden ned og kjenne i luften over kortene og plukke ut det største i 95 % av gangene.

Vi bodde også i et hus det spøket i, og jeg klarte faktisk å høre "spøkelse". Trenger kanskje en ekstra sant for å klare det?

Jeg "utviklet" ikke dette noe mer og kan ikke si at jeg føler jeg har noen sanser utover det vanlige den dag i dag.

Jeg kan føle/kjenne/fornemme ting og det kan ofte ende opp som de tankene/følelsene jeg hadde tidligere. Men slike ting skjer jo en god del folk etter som jeg har fått med meg.

Jeg kjenner folk som mener de har levd tidligere, som har sett skytsengelen sin ol. Det høres spennende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...