UlrikkeE Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Og nå har snuppa (2 år og 5 mnd) vært våken i en drøy time... Jeg vet at jeg ikke KAN kapitulere nå, men jeg er så TRØTT... Jeg har både ligget i senga med henne og sittet på gulvet med ryggen til henne - men hun sovner jaggu ikke... Gi meg styrke (og gjerne en drøss med koffein for å holde meg våken ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mine var året eldre da de slapp ut av sprinkelsenga... ;o) Bit tennene sammen, snart sovner hun! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 He, he ,ikke lett..Men gir du deg nå, blir det ikke lettere i morgen ;0) Stå på, så sovner hun nok.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Snuppa vår holdt sirkus de første 2-3 nettene, så ble det brått slutt. Da var nyhetens interesse over, men hun våkner ca en gang pr natt for vann, og hun starter morgenen i 6-7 tiden. Tidligere kunne hun sove til både 08 og 09. Dagsovingen tok også brått slutt samme dag som den nye senga kom på plass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vi hadde også første natt i "stor" seng i natt. Minsten er 2,5 år. Jeg satt inne hos ham i 5 minutter før han sovnet Han kom tuslende ved 3-tida i natt. Siden han hadde feber da, fikk han sove resten av natta hos oss. Det er dog en uhyre stolt gutt som forteller alle om den nye senga si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 He, he ,ikke lett..Men gir du deg nå, blir det ikke lettere i morgen ;0) Stå på, så sovner hun nok.. Gjett om jeg vet at det ikke blir lettere om man gir seg... Men gjett hvem som ga seg i går kveld uten at jeg fikk det med meg fordi jeg var på vaskerommet? Plutselig lå snuppa i vår seng... Sambo som hadde resignert... Vel, han har fått oppgaven i natt... Aldri i verden om jeg styrer på nå etter at han saboterte natt én... Og jeg tror faktisk hun har sovna der oppe alene nå, etter at pappa'n måtte bli ganske streng... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gjett om jeg vet at det ikke blir lettere om man gir seg... Men gjett hvem som ga seg i går kveld uten at jeg fikk det med meg fordi jeg var på vaskerommet? Plutselig lå snuppa i vår seng... Sambo som hadde resignert... Vel, han har fått oppgaven i natt... Aldri i verden om jeg styrer på nå etter at han saboterte natt én... Og jeg tror faktisk hun har sovna der oppe alene nå, etter at pappa'n måtte bli ganske streng... Så typisk..Ja, ja, du får slenge beina på bordet, å ønske han lykke til da ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.