Gå til innhold

forhold

Gjest Glad i kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i kjæresten min
Skrevet

når man har en kjæreste som bor feks i sverige, så er vel de fleste enige i at han har lyst og ønsker å reise noen ganger dit for å besøke familie og venner.

men hvis han har tenkt plutselig å reise omtrent hver helg uten å ta med kjæresten... det synes jeg er for ofte. Da burde han ta med kjæresten noen ganger også.

den som sitter igjen hjemme har også lyst på mere tid med kjæresten.

ikke sant?

Gjest Allviva
Skrevet

Klart dette er for ofte. Det er viktig å tilbringe noen helger sammen med kjæresten. det er tross alt da dere har fri og muligheter for kvalitetstid med hverandre. Hadde nok selv reagert på eller følt meg såret dersom jeg aldri følte meg prioritert i forholdet eller at jeg ikke en gang fikk tilbudet om å bli med.

Gjest glad i kjæresten min
Skrevet

Klart dette er for ofte. Det er viktig å tilbringe noen helger sammen med kjæresten. det er tross alt da dere har fri og muligheter for kvalitetstid med hverandre. Hadde nok selv reagert på eller følt meg såret dersom jeg aldri følte meg prioritert i forholdet eller at jeg ikke en gang fikk tilbudet om å bli med.

jeg skrev kanskje noe feil, han bor i Norge men fra et land i Skandinavia. men jeg tror du skjønte hva jeg mente.

jeg ble veldig fortvilet da jeg hørte om at han kanskje skal reise ca hver helg i mai..

vurdererer å ta en prat med han om dette.

Skrevet

jeg skrev kanskje noe feil, han bor i Norge men fra et land i Skandinavia. men jeg tror du skjønte hva jeg mente.

jeg ble veldig fortvilet da jeg hørte om at han kanskje skal reise ca hver helg i mai..

Kan du ikke være med da?

Skrevet

Kan du ikke være med da?

han har ikke bedt meg med, han har bedt meg med når vi har festet sammen tre ganger før,da har han feks sagt.. du skulle blitt med til Danmark en helg, da kunne vi sunget sing star sammen, mine gode venner i danmark er spente på å få møte deg, jeg fortalte de at jeg har en norsk kjæreste..

hadde jeg kunne blitt med, hadde det vært mye greiere situasjon.

jeg aksepterer at han reiser noen ganger, men jeg syns hver helg hørtes mye ut. vet ikke hvordan jeg skal få pratet med han om dette uten å virke for krevende, evt sjalu etc.

jeg forstår han må ha tid med venner også, jeg er ikke sånn klengete jente, om du forstår.

Skrevet

han har ikke bedt meg med, han har bedt meg med når vi har festet sammen tre ganger før,da har han feks sagt.. du skulle blitt med til Danmark en helg, da kunne vi sunget sing star sammen, mine gode venner i danmark er spente på å få møte deg, jeg fortalte de at jeg har en norsk kjæreste..

hadde jeg kunne blitt med, hadde det vært mye greiere situasjon.

jeg aksepterer at han reiser noen ganger, men jeg syns hver helg hørtes mye ut. vet ikke hvordan jeg skal få pratet med han om dette uten å virke for krevende, evt sjalu etc.

jeg forstår han må ha tid med venner også, jeg er ikke sånn klengete jente, om du forstår.

Men kan du ikke spørre om du får være med da? Det er da slett ikke klengete å spørre om du får være med en eller to av helgene og så kan han dra alene de andre 2-3.

Skrevet

Men kan du ikke spørre om du får være med da? Det er da slett ikke klengete å spørre om du får være med en eller to av helgene og så kan han dra alene de andre 2-3.

hmm mulig jeg kan spørre om det.

men mon tro hvorfor han i utgangspunktet har tenkt reise så ofte uten meg... er man ordentlig glad i kjæresten sin, så ville man ønske og bruke endel tid på den.

han gjør som han vil hele tiden, jeg har ikke sagt noe på noe,

kunne jeg feks si... du har jo bedt meg med før flere ganger, selv om du sier det når du drikker

Skrevet

hmm mulig jeg kan spørre om det.

men mon tro hvorfor han i utgangspunktet har tenkt reise så ofte uten meg... er man ordentlig glad i kjæresten sin, så ville man ønske og bruke endel tid på den.

han gjør som han vil hele tiden, jeg har ikke sagt noe på noe,

kunne jeg feks si... du har jo bedt meg med før flere ganger, selv om du sier det når du drikker

Kan du ikke bare spørre:"Jeg synes det er så kos å være sammen med deg, kan jeg ikke få være med et par av helgene du skal bort? Så kan vi ta det som en slags kjærestetur samtidig?"

At man av og til reiser bort alene er greit, men jeg er enig med deg i at mange helger på rad uten kjæresten (og det ikke er jobb det er snakk om!) er litt pussig.

Skrevet

Kan du ikke bare spørre:"Jeg synes det er så kos å være sammen med deg, kan jeg ikke få være med et par av helgene du skal bort? Så kan vi ta det som en slags kjærestetur samtidig?"

At man av og til reiser bort alene er greit, men jeg er enig med deg i at mange helger på rad uten kjæresten (og det ikke er jobb det er snakk om!) er litt pussig.

hvis han har vært ærlig med meg at han har fortalt om meg til venner og familie, så burde han ønske og ta meg med.

takk for meldingene dine!

Skrevet

uff jeg er så redd for alt nå, og jeg tenker på ALT!

er så redd for å miste han. han var hos meg i natt, i morgen reiser han.hvis jeg ikke ser han i kveld også, så føler jeg at jeg ikke har sagt ordentlig hade til han. han blir borte i ca ti dager, det er jo lenge.

jeg føler meg som et stort spørsmålstegn, så mange spørsmål oppe i hodet mitt.

lurer på hvordan følelser han har, hva han tenker på.

har ikke hatt den samtalen om at han mulig skal reise så ofte uten meg. tenkte , kanskje kjedelig prate om like før han reiser, men tar den evt når han kommer hjem om ca ti dager.

jeg må gjøre noe!

'vi har hatt det bra, jeg har bare blitt usikker etter jeg hørte om alle turene han har tenkt å ta.

for to og halv uke siden bekreftet vi at vi er kjærester etter ca tre mnd dating, han sa han elsker meg, at er så glad for å ha møtt meg, at venner der han er fra er spente på å få møte meg.

men han sier mest når han drikker.. han har sagt han er sjenert.

jeg kan ikke lese tankene hans.

uff, hjelp !

Skrevet

uff jeg er så redd for alt nå, og jeg tenker på ALT!

er så redd for å miste han. han var hos meg i natt, i morgen reiser han.hvis jeg ikke ser han i kveld også, så føler jeg at jeg ikke har sagt ordentlig hade til han. han blir borte i ca ti dager, det er jo lenge.

jeg føler meg som et stort spørsmålstegn, så mange spørsmål oppe i hodet mitt.

lurer på hvordan følelser han har, hva han tenker på.

har ikke hatt den samtalen om at han mulig skal reise så ofte uten meg. tenkte , kanskje kjedelig prate om like før han reiser, men tar den evt når han kommer hjem om ca ti dager.

jeg må gjøre noe!

'vi har hatt det bra, jeg har bare blitt usikker etter jeg hørte om alle turene han har tenkt å ta.

for to og halv uke siden bekreftet vi at vi er kjærester etter ca tre mnd dating, han sa han elsker meg, at er så glad for å ha møtt meg, at venner der han er fra er spente på å få møte meg.

men han sier mest når han drikker.. han har sagt han er sjenert.

jeg kan ikke lese tankene hans.

uff, hjelp !

Du må jo snakke med han. Det er ikke mye annet du kan gjøre. Dere må lære dere å kommunisere.

Forøvrig synes jeg du skal nyte ditt eget selskap de neste ti dagene.

Skrevet

Du må jo snakke med han. Det er ikke mye annet du kan gjøre. Dere må lære dere å kommunisere.

Forøvrig synes jeg du skal nyte ditt eget selskap de neste ti dagene.

men jeg føler meg helt ute..

jeg trenger å vite hvor jeg står, nå burde det være bra siden vi bekreftet overfor hverandre at vi er sammen.

syns du ikke det er rart om han skal mye bort uten meg?

Skrevet

men jeg føler meg helt ute..

jeg trenger å vite hvor jeg står, nå burde det være bra siden vi bekreftet overfor hverandre at vi er sammen.

syns du ikke det er rart om han skal mye bort uten meg?

Det finnes så mange forskjellige forhold at jeg ikke finner mange ting rart. Det jeg synes er rart er at dere ikke bare snakker om det. Om du er så ute av deg, så får du ringe han og fortelle han hvordan du føler det.

Skrevet

Det finnes så mange forskjellige forhold at jeg ikke finner mange ting rart. Det jeg synes er rart er at dere ikke bare snakker om det. Om du er så ute av deg, så får du ringe han og fortelle han hvordan du føler det.

han har vært en snill gutt, feks ventet 6 uker med sex. utgangspunktet har han jo vært bra.

om han skulle ha forandret seg med følelsene etc, men fortsetter å treffe meg, hvis han i utgangspunktet ikke er det jeg kaller en som utnytter jenter, jeg mener... hvis han er snill i utgangspunktet, så skulle han vel ikke bli en utnytter.. hvis han feks har meg til han finner noe bedre.. det ville vært slemt.

jeg begynte å tro på dette forholdet pga ting han har sagt og hvordan vi har hatt det sammen..

har du selv et forhold ?

Skrevet

han har vært en snill gutt, feks ventet 6 uker med sex. utgangspunktet har han jo vært bra.

om han skulle ha forandret seg med følelsene etc, men fortsetter å treffe meg, hvis han i utgangspunktet ikke er det jeg kaller en som utnytter jenter, jeg mener... hvis han er snill i utgangspunktet, så skulle han vel ikke bli en utnytter.. hvis han feks har meg til han finner noe bedre.. det ville vært slemt.

jeg begynte å tro på dette forholdet pga ting han har sagt og hvordan vi har hatt det sammen..

har du selv et forhold ?

Han utnytter deg sikkert ikke. Men dere må snakke sammen om hvordan dere vil ha det.

Ja, jeg er samboer.

Skrevet

Du må ikke bare vurdere å prate med han, du må gjøre det. Det er veldig viktig for et forhold at dere kan prate sammen. Ikke gjør det vanskeligere enn det er, bare fortell at du ønsker tid sammen med han og at du derfor synes det er litt dumt at han skal reise bort hver helg. Si at du forstår at han vil reise og at du gjerne blir med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...