jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Eldstemor som er 8,5 puttet en Q-tips i øret sitt i forgårs. Det ble etterhvert ganske vondt, så vi antar hun har fått et rift i trommehinna el. noe. Smertene gikk over i løpet av natt til i går, men hun sier hun har fått en "robot"-stemme i øret, som sier det samme som hun hører. Vil dette gå bort av seg selv, eller skal jeg ringe legen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg regner med at trommehinnen har revnet, både pga smerten og lyden. trommehinna fungerer tydeligvis ikke som den skal akkurat nå siden lyden på det øret oppfattes senere enn på det andre øret(robot som gjentar det som sies). tror nok jeg ville snakket med lege for evt å få undersøkt hvor stor skaden er. og for å få vite om det er noe manbør gjøre/ikke gjøre mens skaden heler seg. Det hender jo trommehinna revner når man har ørebetennelse så jeg vil tro at det går over når den har grodd igjen. Men med tanke på at man kan få redusert hørsel hvis trommehinna revner(spesielt utsatt er de med gjentatte ørebetennelser) så tror jeg nok at jeg ville prøvd å sjekke det ut med lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg regner med at trommehinnen har revnet, både pga smerten og lyden. trommehinna fungerer tydeligvis ikke som den skal akkurat nå siden lyden på det øret oppfattes senere enn på det andre øret(robot som gjentar det som sies). tror nok jeg ville snakket med lege for evt å få undersøkt hvor stor skaden er. og for å få vite om det er noe manbør gjøre/ikke gjøre mens skaden heler seg. Det hender jo trommehinna revner når man har ørebetennelse så jeg vil tro at det går over når den har grodd igjen. Men med tanke på at man kan få redusert hørsel hvis trommehinna revner(spesielt utsatt er de med gjentatte ørebetennelser) så tror jeg nok at jeg ville prøvd å sjekke det ut med lege. Kanskje ikke så dumt å ta en snakk med legen? Hun har aldri hatt ørebetennelse (8 år gammel), så noe ørebarn er hun ikke, men vil jo ikke at hun skal få hørselsproblemer hvis hun ikke må 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.