Gå til innhold

Være egoistisk eller ikke?

Glimtipper

Anbefalte innlegg

Siden jeg har vært ganske gretten i det siste, foreslo samboer at jeg tar meg en tur til byen på egen hånd. Han har dagen fri og tar gjerne Squishy for meg. Da kan jeg få unna noen ærender, komme meg unna unge og samboer og bare kose meg.

Men så er det slik at ungen skal til pappaen i morgen i et par dager. Så da burde jeg vel egentlig gjøre noe sammen med han? I tillegg trenger han sikkert litt avveksling, han også. Selv om jeg ikke tror undertøysshopping er toppen av underholdning for en 2,5 åring.

Så.. Hva gjør jeg? Tar med meg Squishy og gjøre noe koselig for han, eller tar meg noen timer på egenhånd?

Mamma-samvittighet er kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamsemor

Du tar deg noen timer på egenhånd, finnes ikke egoistisk i det hele tatt.

Squishy kommer til å kose seg med din samboer allikevel, merker ikke at du er borte engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har best av at du gjør noe som får bort surheten og grettenheten.

Hehe, det har du helt sikkert rett i :)

Samboer er søt, han later som han ikke har merket noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatid, ville jeg prioritert!!! Uten tvil. Småtten koser seg sikkert sammen med samboern din :)

De hadde en fin dag sammen og jeg koste meg masse alene. Nå slipper jeg avvise samboeren min mens vi har barnefri fordi jeg aller helst vil sitte for meg selv og mest eksistere i mitt eget hode ;)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...