Glimtipper Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Siden jeg har vært ganske gretten i det siste, foreslo samboer at jeg tar meg en tur til byen på egen hånd. Han har dagen fri og tar gjerne Squishy for meg. Da kan jeg få unna noen ærender, komme meg unna unge og samboer og bare kose meg. Men så er det slik at ungen skal til pappaen i morgen i et par dager. Så da burde jeg vel egentlig gjøre noe sammen med han? I tillegg trenger han sikkert litt avveksling, han også. Selv om jeg ikke tror undertøysshopping er toppen av underholdning for en 2,5 åring. Så.. Hva gjør jeg? Tar med meg Squishy og gjøre noe koselig for han, eller tar meg noen timer på egenhånd? Mamma-samvittighet er kjipe greier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg synes du skal ta deg en tur på egen hånd med god samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsemor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du tar deg noen timer på egenhånd, finnes ikke egoistisk i det hele tatt. Squishy kommer til å kose seg med din samboer allikevel, merker ikke at du er borte engang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg ville dratt på shopping, og jeg hadde ikke kjent et snev av dårlig samvittighet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg drar og koser meg på egenhånd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det er en pest og plage Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Alle har best av at du gjør noe som får bort surheten og grettenheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Alle har best av at du gjør noe som får bort surheten og grettenheten. Hehe, det har du helt sikkert rett i Samboer er søt, han later som han ikke har merket noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DU DRAR ALENE. Vi mødre må bli flinkere til å tenke litt bare på oss selv!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mammatid, ville jeg prioritert!!! Uten tvil. Småtten koser seg sikkert sammen med samboern din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Mammatid, ville jeg prioritert!!! Uten tvil. Småtten koser seg sikkert sammen med samboern din De hadde en fin dag sammen og jeg koste meg masse alene. Nå slipper jeg avvise samboeren min mens vi har barnefri fordi jeg aller helst vil sitte for meg selv og mest eksistere i mitt eget hode Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.