Gjest puhhhh Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Babyen min har fått masse pupp nå og burde vært fornøyd, men neida, virket som hun bare ville ha mer og mer... Men spyttet ut og ble grinete pga d kom for m ye melk. Jeg prøvde gi henne smokk i tilfelle det bare var suttebehov da, men det var det visst ikke, så til slutt la jeg henne i vogna, så lå hun der stille og stirret rolig fremfor seg... så jeg gikk på badet for å stelle meg, da hørte jeg smågrining som etterhvert trappet seg opp og jeg t enkte åh nei, sikkert "tutten" hun vil ha nå da, men drøyde det litt til for å bli ferdig, kanskje hun ga seg? Og jo da, nå ligger hun rolig og bare stirrer i lufta og koser seg - uten "tutt". Kanskje man ikke alltid skal ta dem opp når de griner? For nå vet jeg jo at hun både var mett og hadde tørr bleie (skiftet rett før hun fikk pupp). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De har bare godt av å lære å roe seg på egenhånd En bitteliten baby skal selvsagt ikke ligge og skrike lenge alene, men når de roer seg fint etter en liten stund er det ikke noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Etterhvert lærer man seg til å høre forskjell på "jeg kjeder meg litt" grår og "nå må du hjelpe meg med noe" grå. Når babyen kjeder seg litt, kan de godt få ligge litt og gråte for seg selv. De tar ingen skade av det. Vi har faktisk lov til å gå på do alene en gang i blant, selv om vi har blitt mødre Når du vet at ungen er mett, tørr og har fått mye kos og oppmerksomhet, så er sannsynligheten stor for at han ligge litt alene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.