Gå til innhold

Pusse opp badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det oransje doer på 80-tallet altså? ;-) Trodde det var mer 70-talls...;-)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• jubalong70

15

• Lillemus

10

• pekkaline

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du sett at du står på trykk i "Ute og inne"? De sakser mye fra debatter på DOL, og nå sist var det en debatt om bruk av giftering eller ikke, og en om svigerfar som ikke vil besøke kona på sykehuset. Både du og Lillemus og morsan og KaVa og Ulvinnen og laban figurerer.

Hva??!!!

Skrevet

Synes jo egentlig det er litt frekt da, men, men.

det er sikkert blant de tingene du har sagt "ja" til når du registrerte deg som medlem...;-)

Skrevet

Har du sett at du står på trykk i "Ute og inne"? De sakser mye fra debatter på DOL, og nå sist var det en debatt om bruk av giftering eller ikke, og en om svigerfar som ikke vil besøke kona på sykehuset. Både du og Lillemus og morsan og KaVa og Ulvinnen og laban figurerer.

Eh - hva er "Ute og inne"?

Jeg regner med at jeg er i "Ute"-avdelingen. Spesielt hvis det gjelder oppussing og interiør...

Skrevet

Kanskje de var som meg de som innstallerte moderne toalett ;) Helt på tampen av moten. Men jeg føler på meg at det er det neste nye på bad, sterke farger.....

Skrevet

Kanskje de var som meg de som innstallerte moderne toalett ;) Helt på tampen av moten. Men jeg føler på meg at det er det neste nye på bad, sterke farger.....

"Men jeg føler på meg at det er det neste nye på bad, sterke farger."

Håper du tar grundig feil :)

Skrevet

Ja det må jo bare snu totalt slik at bransjen får solgt stadig mer;-)

Skrevet

Eh - hva er "Ute og inne"?

Jeg regner med at jeg er i "Ute"-avdelingen. Spesielt hvis det gjelder oppussing og interiør...

LOL

Skrevet

"Men jeg føler på meg at det er det neste nye på bad, sterke farger."

Håper du tar grundig feil :)

Hehe, vi har da grøsset over de store blomstrete tapetene også, de er på full fart tilbake. Sånn er det bare.... Men tiden vil vise.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jada, i mitt Lundby baderomsmøblement fra søttitallet er doen og vasken friskt oransje, med "fliser" i lysere oransje til. :o)

Skrevet

Jada, i mitt Lundby baderomsmøblement fra søttitallet er doen og vasken friskt oransje, med "fliser" i lysere oransje til. :o)

Berre lekkert! :-)

Jeg husker at jeg syntes det var litt kjipt at mine foreldre hadde kjedelig hvit servant, hvitt badekar og dass, mens hos en nabojente var alle slike baderomsdeler i gult! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, alt som er _veldig_ ut kan man med sikkerhet vite at snart er på vei inn igjen *S*

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, første halvdel av 80-tallet skulle det vel heller være litt "Dynasty"-preg med marmor-look og gulldetaljer.

Skrevet

Ja, alt som er _veldig_ ut kan man med sikkerhet vite at snart er på vei inn igjen *S*

Vil det altså si at den mørkerøde baderomstapeten med gulldekor som jeg malte hvit for 14 mnd siden snart blir moderne igjen?! *Urk*

Skrevet

Ja, selv en klokke som står stille viser jo riktig tid to ganger i døgnet;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, selv en klokke som står stille viser jo riktig tid to ganger i døgnet;-)

Men hvor stor omløpshastighet er det på baderomsmoten, tro?

Skrevet

Men hvor stor omløpshastighet er det på baderomsmoten, tro?

Tja, si det. Du spør vel neppe den rette personen her inne om oppussingstrender....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, si det. Du spør vel neppe den rette personen her inne om oppussingstrender....;-)

Hehe, nei, du og Lillemus tviholder vel på de rosemalte tallerkenhyllene deres - men dere har dem vel dog ikke på badet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Berre lekkert! :-)

Jeg husker at jeg syntes det var litt kjipt at mine foreldre hadde kjedelig hvit servant, hvitt badekar og dass, mens hos en nabojente var alle slike baderomsdeler i gult! ;-)

På et dukkehusmøblement er det egentlig bare søtt fremdeles. :o)

Vi hadde mørkebrun do i huset på den tiden, husker jeg. Og brune vegger. Rommet var ikke det største i utgangspunktet, og fargene gjorde liksom ikke noe for å bedre romfølelsen.

Skrevet

Hehe, nei, du og Lillemus tviholder vel på de rosemalte tallerkenhyllene deres - men dere har dem vel dog ikke på badet.

Hvor mange ganger skal jeg si det: Jeg har ingen rosemalt tallerkenhylle! Jeg fatter ikke hvor dere har det fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...