Gå til innhold

Pusse opp badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva??!!!

Jada, historien om gifteringen din står på trykk.

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• jubalong70

15

• Lillemus

10

• pekkaline

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jada, historien om gifteringen din står på trykk.

*sjokkert*

Skrevet

Synes jo egentlig det er litt frekt da, men, men.

De har nok full anldning til dette.

Skrevet

Hehe, vi har da grøsset over de store blomstrete tapetene også, de er på full fart tilbake. Sånn er det bare.... Men tiden vil vise.

Men det som er så fint da, er at selv om noe er på "mote" så trenger man tross alt ikke å bruke det samme hvis man ikke liker det:-)

Skrevet

Vil det altså si at den mørkerøde baderomstapeten med gulldekor som jeg malte hvit for 14 mnd siden snart blir moderne igjen?! *Urk*

Nei, ta det helt med ro. De mønstrete tapene som har kommet nå er noe helt annet enn det som var. Din tapet høres ut som tapeten min foredre har på doen og jeg kan aldri i verden tenke meg at det kommer på moten igjen:)

Skrevet

Nei, ta det helt med ro. De mønstrete tapene som har kommet nå er noe helt annet enn det som var. Din tapet høres ut som tapeten min foredre har på doen og jeg kan aldri i verden tenke meg at det kommer på moten igjen:)

7,5-åringen elsket den tapeten og er fremdeles sur for at jeg malte over den. :o)

Skrevet

Hehe, nei, du og Lillemus tviholder vel på de rosemalte tallerkenhyllene deres - men dere har dem vel dog ikke på badet.

;-) Jeg satser heller på de stilene som ikke er så over-trendy at de blir super-ut etter noen få år;-)

Som f eks slike kjøkkenskap, liggendes på tvers med masse luft over - kommer til å være "såååå j'***a typisk 2008" om noen år;-)

http://www.cubicdesign.no/img/kjoekken.jpg

Mrs. Wallace
Skrevet

;-) Jeg satser heller på de stilene som ikke er så over-trendy at de blir super-ut etter noen få år;-)

Som f eks slike kjøkkenskap, liggendes på tvers med masse luft over - kommer til å være "såååå j'***a typisk 2008" om noen år;-)

Jeg sverger til kjøkkenskap som går helt opp til taket, jeg. Mer skapplass og mindre å tørke støv av. Funksjon er kongen.

Skrevet

Hva hendte med skap helt opp til taket? Det der er ikke i min smak, men poenget er vel at man har det sånn som man selv synes er fint. :o) *Diplomatisk*

Skrevet

Jeg sverger til kjøkkenskap som går helt opp til taket, jeg. Mer skapplass og mindre å tørke støv av. Funksjon er kongen.

Helt enig!! Når man først har funnet opp genistreken med å ha skap som går helt opp (= mer lagrinsplass og mindre støv/fett), så kommer noen plutselig på at man skal ha slike brede, lave skap midt på veggen og dessuten åpne hyller igjen?

*ufattelig*

Skrevet

Hva hendte med skap helt opp til taket? Det der er ikke i min smak, men poenget er vel at man har det sånn som man selv synes er fint. :o) *Diplomatisk*

Ja, men er det "de selv" som synes det er fint når alle oppussingsblader og -programmer flomme rover med det, da? ;-)

Jeg vil også helst ha skap opp til taket.

Skrevet

Helt enig!! Når man først har funnet opp genistreken med å ha skap som går helt opp (= mer lagrinsplass og mindre støv/fett), så kommer noen plutselig på at man skal ha slike brede, lave skap midt på veggen og dessuten åpne hyller igjen?

*ufattelig*

Åpne hyller skal jeg aldri - aldri - aldri ha på kjøkkenet! Hadde en periode kjøkkenskap uten "tak", kjøkkenet var i tillegg uten avtrekksvifte og herregud som det så ut på øverste hylle i skapene etter kort tid! *grøss*

Skrevet

*ufattelig*

Ja, åpne hyller - hva ER det? Bare mer støvtørkingsjobb jo. Og jeg har tørketrommel på badet så det blir LITT støv der, liksom:-)

Skrevet

Ja, åpne hyller - hva ER det? Bare mer støvtørkingsjobb jo. Og jeg har tørketrommel på badet så det blir LITT støv der, liksom:-)

For ikke å snakke om så mye ryddigere det blir med dører som kan lukkes;-)

Skrevet

For ikke å snakke om så mye ryddigere det blir med dører som kan lukkes;-)

Ja, "ryddigere" blir det definitivt, og så lenge vi snakker om bad - de er ikke like fine ALLE håndklærne jeg har altså;-)

Skrevet

Ja, "ryddigere" blir det definitivt, og så lenge vi snakker om bad - de er ikke like fine ALLE håndklærne jeg har altså;-)

''Ja, "ryddigere" blir det definitivt, og så lenge vi snakker om bad - de er ikke like fine ALLE håndklærne jeg har altså;-)''

:-O *Sjokkert*

Skrevet

''Ja, "ryddigere" blir det definitivt, og så lenge vi snakker om bad - de er ikke like fine ALLE håndklærne jeg har altså;-)''

:-O *Sjokkert*

:-) Skal lure på om jeg har noen flere feil;-)

Skrevet

:-) Skal lure på om jeg har noen flere feil;-)

Neppe;-)

Skrevet

Neppe;-)

Nei nei, har sitter her å sett meg rundt i huset og tenkt meg om - resten er perfet vettu;-)

*rødmer av skam for å lyve og framstille meg bedre enn jeg er*

Skrevet

*sjokkert*

Jeg synes dette er en betimelig påminnelse til oss alle om at alt vi skriver her kan leses av hvem som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...