Gå til innhold

Pusse opp badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei, har sitter her å sett meg rundt i huset og tenkt meg om - resten er perfet vettu;-)

*rødmer av skam for å lyve og framstille meg bedre enn jeg er*

Ja, jeg trodde virkelig det var full shinings i baderomsskapene dine altså! *Fremdeles sjokkskadet*

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• jubalong70

15

• Lillemus

10

• pekkaline

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes dette er en betimelig påminnelse til oss alle om at alt vi skriver her kan leses av hvem som helst.

Absolutt!

Skrevet

Men det som er så fint da, er at selv om noe er på "mote" så trenger man tross alt ikke å bruke det samme hvis man ikke liker det:-)

Problemet er at når det har vært på mote en stund, så begynner man faktisk å like det *sukk*

Skrevet

Vi har matte, gråhvite "sklisikre" fliser på gulvet, og det er noe _dritt_ å holde rent. Det må støvsuges før det vaskes.

Tror at når det skal pusses opp skal jeg ha noe så "gråmelert" som mulig. Min søster har helt nytt hus, mørkt gulv, og støv og rusk vises veldig godt der også.

Vi er 4 damer med relativt langt hår, 2 katter og en stor svart hund som ferdes her, så det blir litt hår ;)

Hmm, vi er 3 langhårede, lyshårede "damer" her i huset...

Kanskje vi skulle ha et blondt golv :)

Skrevet

Så deilig med nytt bad da :) ''Veggene skal være lyse, men er det for hvitt med hvitt? Hva kan man ha i stedet for som kanskje blir litt lunere uten å bli for "beige"?''

Det finnes fliser med litt spett av en annen farge som kan gjøre det hvite til en lunere følelse. Jeg tror jeg ville valgt ut gulvflisene først for så å finne frem til veggflis som passer til. Dersom du har slike fliser som ligner på skifer, så kan du se etter litt skifermønster i spettene i de hvite.

Bare tanker fra

Ja, det er nettopp slike fliser som ser ut som skifer jeg synes er fint.

Tusen takk for tips :)

Og vi gleder oss voldsomt til nytt bad!!!

Skrevet

Var det oransje doer på 80-tallet altså? ;-) Trodde det var mer 70-talls...;-)

Huset ble bygd i 1978. Badet ++ pusset opp i 1985.

Antagelig lot de det nydelige oransje stå igjen...

FYSJ!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville valgt matte fliser på gulvet, så ikke all skitt syns etter et par timer.

Skrevet

Ja, jeg trodde virkelig det var full shinings i baderomsskapene dine altså! *Fremdeles sjokkskadet*

Her er det bare bokhyllene som er perfekte:-)

Skrevet

Problemet er at når det har vært på mote en stund, så begynner man faktisk å like det *sukk*

Huff ja, jeg har måttet svelge en del kameler når det kommer til klesmote... Synes det ser ille ut når man først ser det, og vips så sitter jeg med det samme selv:-)

Skrevet

*Puster lettet ut* ;o)

Skrevet

Jeg ville valgt matte fliser på gulvet, så ikke all skitt syns etter et par timer.

Høres veldig lurt ut. Takk :)

Skrevet

Huff ja, jeg har måttet svelge en del kameler når det kommer til klesmote... Synes det ser ille ut når man først ser det, og vips så sitter jeg med det samme selv:-)

Kjenner meg godt igjen der, ja. Jeg skulle iallefall ALDRI kjøpe smale olabukser og ha støvlettene utenpå buksa!!! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

;-) Jeg satser heller på de stilene som ikke er så over-trendy at de blir super-ut etter noen få år;-)

Som f eks slike kjøkkenskap, liggendes på tvers med masse luft over - kommer til å være "såååå j'***a typisk 2008" om noen år;-)

http://www.cubicdesign.no/img/kjoekken.jpg

Nja, kanskje? Men de gir jo en helt annen romfølelse enn digre overskap, som fort virker voldsomme og spiser mye av rommet. Så jeg tror ikke nødvendigvis de er en døgnflue.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor mange ganger skal jeg si det: Jeg har ingen rosemalt tallerkenhylle! Jeg fatter ikke hvor dere har det fra.

*flirer*

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, men er det "de selv" som synes det er fint når alle oppussingsblader og -programmer flomme rover med det, da? ;-)

Jeg vil også helst ha skap opp til taket.

Skjønner at skap opp til taket er praktisk, men de spiser mye av rommet. Det er godt for romfølelsen å se taket mot veggen rundt hele rommet. Men en ting som er dumt er i hvertfall skap som slutter 10 cm. under taket - da får en jo bare en støvsamlerhylle på toppen uten noen praktisk funksjon.

Vi har faktisk valgt ikke å ha overskap overhodet. Sikkert sjokkerende for noen! *S*

Skrevet

Men hvor stor omløpshastighet er det på baderomsmoten, tro?

Her i huset er baderomsmoten relativt stabil, eg har begynt på oppussing no og sist gang noe blei gjort var i 1960 (da huset blei bygd). :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen der, ja. Jeg skulle iallefall ALDRI kjøpe smale olabukser og ha støvlettene utenpå buksa!!! ;-)

HA!! Akkurat det eksemplet jeg var mest sta på også - gjett hvem som har smal olabukse og støvletter:-)?

Skrevet

Huset ble bygd i 1978. Badet ++ pusset opp i 1985.

Antagelig lot de det nydelige oransje stå igjen...

FYSJ!!!!

Du får avertere det til salgs på finn.no under "retro" - da får du sikkert mer for det enn om du bare kaller det "gammelt" ;-)

Skrevet

Skjønner at skap opp til taket er praktisk, men de spiser mye av rommet. Det er godt for romfølelsen å se taket mot veggen rundt hele rommet. Men en ting som er dumt er i hvertfall skap som slutter 10 cm. under taket - da får en jo bare en støvsamlerhylle på toppen uten noen praktisk funksjon.

Vi har faktisk valgt ikke å ha overskap overhodet. Sikkert sjokkerende for noen! *S*

Jeg må ha masse plass:-)

Skrevet

Hvordan kan du i det hele tatt _si_ at de er perefkte når bøkene dine er fullstendig markspiste?;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...