Gå til innhold

Barnehage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*klasker meg på panna* - jeg hadde helt glemt _den_ muligheten!

;)

Er det ikke rart så forutinntatte vi er:-)

Jeg hadde heller ikke mitt barn i barnehagen før siste året før hun skulle begynne på skolen - men jeg hadde svigermor da:-)

Skrevet

Han ble et år få dager etter han startet, halvåret før hadde han dagmamma!

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Ingen av mine har gått i barnehage, men til høsten skal snuppen begynne :0) Da er han nesten 5år, og det er en grei alder!

Synes

Stakkars....

Skrevet

Stakkars....

Ja, det er helt forferdelig.

Tenk å måtte gå sammen med mamman..

Og tenk på meg, stakkars meg som må oppdra mine egne unger...Det er for jævlig.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er helt forferdelig.

Tenk å måtte gå sammen med mamman..

Og tenk på meg, stakkars meg som må oppdra mine egne unger...Det er for jævlig.

Du er heldig som har fått gå hjemme med ungene, og de er heldige som har fått være hjemme med deg. Håper jeg har mulighet for å være lenge hjemme den gangen jeg får barn :o)

Jeg er glad for at mamma var hjemme med oss når vi var små, sånn at vi slapp å være i barnehagen hele dagen og ettermiddagen.

Skrevet

Du er heldig som har fått gå hjemme med ungene, og de er heldige som har fått være hjemme med deg. Håper jeg har mulighet for å være lenge hjemme den gangen jeg får barn :o)

Jeg er glad for at mamma var hjemme med oss når vi var små, sånn at vi slapp å være i barnehagen hele dagen og ettermiddagen.

Samme syn har jeg :0)

Skrevet

Stakkars....

Ganske så flåsete....og selvsagt uten nick!

Gjest Elextra
Skrevet

Nå har de aller fleste barn det aldeles utmerket i barnehagen, da. Faktisk tror jeg det er meget bra for barn over 3-4 år å gå i barnehage. Og ikke vondt for de yngre heller :o).

Skrevet

Mine var 20 mnd og 2,5 år. Begge startet i en liten familiebarnehage der de alltid har hatt det helt topp. Overgangen var nok verst for meg og jeg skulle ønske jeg kunne vært hjemme med dem litt lenger..

De har gått tre eller fire dager i uka. Nå går de tre dager og de liker seg i barnehagen men storkoser seg også hjemme to dager i uka. En helt topp kombinasjon for vår del:-)

Skrevet

Eldstemann var 15 mnd, gikk fullt i ett år, deretter 50-60% i de andre barnehageårene.

Nummer to var 13 mnd. Hun gikk 50% i to år, deretter 60%.

Nummer tre var 18 mnd. Hun gikk 50%-60% i to år, deretter 80%.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...