Annabeth Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hallo Bursdagen nærmer seg, og den lille snuppa gleder seg noe voldsomt!! Har ikke tenkt til å be så mange gjester på hennes første barnebursdag, men kun de nærmeste 4-5 venninnene (2 åring+resten rundt 4 år). Hvordan har dere andre løagt opp feiringen på denne alderen? Er det ok varighet med 2 timer? Må jeg aktivisere disse jentene, eller kan jeg regne med de leker fritt utenom mat, gaveutdeling og kaker? Forslag til utdeling av gaver? Evt. aktiviteter/leker? Flasketuten kan kanskje være litt for utfordrende for disse tertene, eller....? Hva med å kjøpe inn perler og la de lage sitt eget smykke? Gla' for alle typer innspill!!!! ))) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Synes bare det er såååå bra at du ikke inviterer veldig mange. Det blir ofte mye mer vellykket når de er såpass små. 2 timer synes jeg også holder. Å lage smykker synes jeg høres koselig ut. Vet også at noen kjøper hvite papirduker som de får lov til å tegne på. (Men en plastduk under er kanskje smart) Fiske godteposer er ofte stor stas. Flasketuten peker på er bra for å dele ut pakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 I den alderen har det vært stor suksess med frilek her i huset. Flasketuten peker på tror jeg er litt "kjedelig" for så små. Det tar litt for lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Såpass små barn trenger ikke noe særlig organisering. De leker stort sett bra selv. Det blir mye værre når de blir større! To timer er passe, og 4-5 gjester er helt fint. Lykke til, og gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.