Gjest Valnøtt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har hørt at man ikke skal vekke sovende bjørner, men barn? Man kan ikke la dem sove i timesvis heller hvis det går ut over nattesøvnen:-) Det er rart hvor fort de ligner på sinte bjørner hvis de blir vekekt ofte nok ;-) Men jeg mente egentlig små babyer da - større barn må man jo sosialisere etterhvert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hahaha - jo det har jeg virkelig hatt :-))) Nei, det jeg mente var at man ikke trenger å vekke en unge for å gi mat hver så-og-så mange timer hvis ungen ellers våkner når den er sulten, legger på seg, tisser og bæsjer og ellers virker frisk. Noen bebier spiser hver halvtime i starten - noen hver femte time. Men hvis man vekker en som vil spise hver femte time hver tredje time isteden, så kan ungen bli bare stresset også kan man ødelegge det naturlige søvnmønsteret. Men dette er da for bittesmå barn. Man lar ikke toåringen være oppe om natta og sove om dagen fordi ungen tilfeldigvis liker det best sånn selv :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Neineinei, jeg mente de aller minste :-) De som er større må man jo begynne å justere etterhvert. Jeg trodde trådstarteren hadde en liten mikrotass :-) Tror det jeg også, jeg kunne bare ikke la være å angripe din tilsynelatende henvisning til barnr i sin alminnelighet *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror det jeg også, jeg kunne bare ikke la være å angripe din tilsynelatende henvisning til barnr i sin alminnelighet *S* Hehe, ja, jeg så det når jeg leste hva jeg hadde skrevet nå. Det skulle tatt seg ut når de kommer i tenårene da...... *laugh* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er rart hvor fort de ligner på sinte bjørner hvis de blir vekekt ofte nok ;-) Men jeg mente egentlig små babyer da - større barn må man jo sosialisere etterhvert :-) Hmmm, JEG kan ligne en sovende bjørn som blir vekket, hvis det er på feil tidspunkt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.