Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, moren min som tipset meg om det. Vanlig grovsalt som fås kjøpt i små sekker på daligvarebutikker. Strø tykt på i de områdene du vet ugresset plupper opp.

Takk for tips, det er verdt et forsøk på veien :) Kan jo prøve å strø salt under barkteppet også. Skvalderkål er så kraftig, omtrent like sterk som hestehov :( Også har jeg revehaler i et annet bed....

Skrevet

Takk for tips, det er verdt et forsøk på veien :) Kan jo prøve å strø salt under barkteppet også. Skvalderkål er så kraftig, omtrent like sterk som hestehov :( Også har jeg revehaler i et annet bed....

Ikke skyld på meg om du tar livet av skvalderhålen da:)

Skrevet

Ja, jeg kjenner vårfølelsen komme listende på meg. :o)

Herlig følelse:)

Skrevet

Ja, det tror jeg. Vil ikke ha mer snø nå:)

Bare noen få dager siden det var snø her på morraen...

Men den forsvant heldigvis..

Gjest minnah
Skrevet

Ja, herlig!! Fikk en halvtime i solveggen ute i hagen mens minsta sov i vogna. Koste meg med avis og sjokolade fra nærmeste bensinstasjon.. :o)

Rundt meg kvitret småfuglene i busker og trær, krokusen titter opp, og i går var jammen linerla på besøk!

Jepp - det er VÅR :o)

Skrevet

Ikke skyld på meg om du tar livet av skvalderhålen da:)

Skal ikke skylde på deg da, men takke deg. Det er en ugresstype som er mannevond :)

Skrevet

Ikke våryr akkurat... heller angst for bikinisesongen :(

Skrevet

Skal ikke skylde på deg da, men takke deg. Det er en ugresstype som er mannevond :)

Åja, ha ha:)

Skrevet

Jeg er i Oslo denne uka - og i ettermiddag hadde jeg en deilig halvtime i sola utenfor Operaen!

Fantastisk å sitte der i alt det hvite, og kjenne vårsola varme :-)

Fikk assosiasjoner til å være på en isbre! Artig å ha vært der, håper jeg en gang får være med på en oprea der også!

Men altså - våren er en deilig tid, og det var skjønt å kjenne litt varme i dag. Synes det har vært et par kalde uker etter påske nå., og lengter etter en skikkelig varm vår nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...