Gå til innhold

Ammepoliklinikk

Gjest puppedamaaa

Anbefalte innlegg

Gjest puppedamaaa

Hva kan de hjelpe med? Føler jeg har fått råd både her og der, jeg var en tur innom en dag og de så på hvordan jeg ammet, men hun så ikke noe problem da... jeg tror babyen min er litt forskjellig fra dag til dag, en dag er hun "stresset", da er hun vanskelig å få til å die riktig og jeg blir sår, mens en annen dag er hun mer avslappet og diingen går mer behagelig for seg.

Men sånn ellers, hvordan bruker man ammepoliklinikken til? Jeg føler at det å ringe ikke er til særlig hjelp, for alle tips står jo på nettet...

Kan man dukke opp uanmeldt og få hjelp til ammeteknikk eller må man ringe og bestille time? Og er de døgnåpne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...