Gjest puppedamaaa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva kan de hjelpe med? Føler jeg har fått råd både her og der, jeg var en tur innom en dag og de så på hvordan jeg ammet, men hun så ikke noe problem da... jeg tror babyen min er litt forskjellig fra dag til dag, en dag er hun "stresset", da er hun vanskelig å få til å die riktig og jeg blir sår, mens en annen dag er hun mer avslappet og diingen går mer behagelig for seg. Men sånn ellers, hvordan bruker man ammepoliklinikken til? Jeg føler at det å ringe ikke er til særlig hjelp, for alle tips står jo på nettet... Kan man dukke opp uanmeldt og få hjelp til ammeteknikk eller må man ringe og bestille time? Og er de døgnåpne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ååå, forventa meg en skikkelig opphetet diskusjon om amming her jeg nå, for jeg leste "ammepolitikk":-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.