KaVa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vesla i huset har for tiden store problemer med magen sin. Hun har store smerter i magen, venstre side - men KUN om natta. Smertene starter gjerne et par-tre timer etter hun har sovnet, og vedvarer hele natta, dersom hun ikke får sterke smertestillende (paralgin minor - paracet virker ikke). Noen som aner hva dette kan være? Vi har vært på sykehuset, blodprøver og urinprøver er analysert (litt blod i urin, ellers OK) - det er tatt ultralyd og røntgen - men de finner ingen forklaring på smertene. Som flere av dere vet, har vesla vært behandlet for kreft i nyren, og har hatt en stor operasjon, der venstre nyre er fjerna. Har tenkt at det sikkert er en ettervirkning av enten operasjon, arrvev, medisiner eller stråling - men om noen har noen som helst annen forklaring - andre tips - tas de imot med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg kjenner en som nettopp ble friskmeldt av brystkreft. Hun har hatt smerter bestemte steder på kroppen og ble grundig undersøkt. Det viste seg at dette var stråleskader som vil gå over etterhvert. Det er kanskje noe slikt datteren din kjenner på også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Bare ett tips; Kan det være at hun er redd? Angst e.l? Hos små barn slår jo alt mulig ut som smerter i magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Så leit å høre. Jeg aner overhodet ikke hva det kan være, men lurer bare på om smertene kan relateres til at hun ligger? Kan det være noen form for fantomsmerter etter at nyra og kanskje også tumor ble fjernet? Kan tumor har flyttet på noe? Håper dere finner ut av dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Stakkar liten! Jeg har ingen råd, men jeg håper dere finner ut av det! Eneste jeg kan tenke meg er om det er psykisk? Redd for å sove alene el.l. Mareritt? Går ut ifra at dere utelukker blindtarm når hun bare har vondt om natten. Kanskje skifte liggestilling på noen måte? Sove mer i oppreist stilling og se om det hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg kjenner en som nettopp ble friskmeldt av brystkreft. Hun har hatt smerter bestemte steder på kroppen og ble grundig undersøkt. Det viste seg at dette var stråleskader som vil gå over etterhvert. Det er kanskje noe slikt datteren din kjenner på også? Jeg tror kanskje det kan ha noe med det å gjøre, ja. I dag er hun i MR for sjekk - håper de finner ut av det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Stakkar liten! Jeg har ingen råd, men jeg håper dere finner ut av det! Eneste jeg kan tenke meg er om det er psykisk? Redd for å sove alene el.l. Mareritt? Går ut ifra at dere utelukker blindtarm når hun bare har vondt om natten. Kanskje skifte liggestilling på noen måte? Sove mer i oppreist stilling og se om det hjelper? Hun sover ikke alene, og det virker som om det er reelle, fysiske smerter. Jeg regner med at de har noe med operasjon/arrvev kombinert med stråling/medisinering å gjøre. Hun er i dag i MR - håper vi får svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tror kanskje det kan ha noe med det å gjøre, ja. I dag er hun i MR for sjekk - håper de finner ut av det.... Fortell hvordan det går da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor lenge har jenta di brukt paralgin minor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Fortell hvordan det går da! Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Å nei!!! Det var skikkelig vondt å høre! *Mange klemmer til KaVa og familien* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Å huff! Så grusomt trist å høre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( En vond beskjed å få. Mange tanker til dere alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Nei!!!! Så ufattelig trist! Klem og oppmuntring sendes fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Åh nei! Dette var et siste dere trengte nå. (( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Å nei! Det trengte dere ikke nå. Skal tenke på dere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Det var leit å høre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Nei, nei, nei!!!!!! Åh....det var forferdelig å høre :-(((((( *tenker på dere* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Å nei! Dette var leitt å høre. Tenker på dere. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gikk ikke bra. Det ser ut til at det er et tilbakefall på gang :-( Ånei, dere hadde fortjent en lang opptur nå. Livet er forferdelig urettferdig iblant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.