Rapido Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 lyne mcqueen De er jo så dyre desse bilene.Men poden har lyst på den store lyne mcqueen bilen som koster mellom 350-400kr i butikken.Han har snart bursdag,så da byr jo anledningen seg:-) Er det noen som har kjøpt den via nettbutikk som kan tipse meg?Eller om det er en lekebutikk hvor den er på salg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ventefar Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Feil forum!!?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapido Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Feil forum!!?? Tja, er det? Finnes det ikke småbarnsforeldre her inne da?:-) Selv om det er et forum for adopsjon(jeg har to)så jeg hører til her inne også. Har samme spørsmål inne på småbarn og foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mattias1365380379 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Har ikke sett etter den i nettbutikk, men er ganske sikker på at vi betalte 250 for den i desember. Mulig det var tilbud, det så jeg ikke etter. Dette var i en BRIO lekebutikk. For mindre "Biler"-leker vet jeg at -nille har gode priser på en del av produktene. Beste hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Toysrus har litt bedre priser enn andre lekebutikker på disse MCQueen bilene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.