Gå til innhold

Naboregler?

Anbefalte innlegg

Gjest Anne-jakt
Skrevet

Først og fremst... når naboen får besøk og de parkerer på vår plen, selv om naboen har en akkurat lik plen med akkurat like parkeringsmuligheter - er jeg superbitch hvis jeg sier fra om det? Spør pent om de ikke heller kan parkere hos de de besøker? Det begynner å bli rimelig oppkjørt og grisete der ute nå, selv om nok postmannen på ta den største skylden for det...

En helt annen ting (og en annen nabo). Kan naboen plassere store ting for lagring så nærme huset vårt de vil, så lenge de holder seg på sin egen tomt? Tomta deres går fryktelig nære huset vårt og (for å demonstrere litt) har de lagt noe stort og tungt helt inntil huset vårt (20 meter fra sitt eget), og klager når ungene klatrer på det... Men jeg kan vel ikke be de om å plassere den nærmere sitt eget hus, sånn egentlig?

Tror nok at jeg irriterer meg over ting jeg ikke har noen "rett" til...

Skrevet

Naboens gjester skal selvfølgelig parkere på naboens eiendom!

Når det gjelder de andre naboene er de temmelig frekke må jeg si...

*Glad vi ikke har naboer hos kjæresten* Selv bor jeg i blokk, men har lite nabotrøbbel. :o)

Skrevet

Ang plenen, der ville jeg lagt ut stein (murstein) eller satt opp pinner og bundet hyssing rundt. Da kan alle se at du prøver å bevare plenen din.

Når det gjelder det med lagring inntil huset, så er jeg usikker på avstanden, kan jeg ta helt feil tro når jeg sier det skal være 4meter mellom hus/brennbare ting?

En kranglevoren nabo du har altså? Kjipt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...