Gå til innhold

overfødig mageskinn

Gjest ikke akkurat lekkert

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat lekkert

å for et trivelig tema! :)

jeg er på ingen måte overvektig/tykk e.l. (heller motsatt), men har etter 3.fødsel fått ekstra skinn på magen som ikke vil noe annet enn å bare henge der. hva gjør man med slikt? er det håp eller må det evnt skjæres bort?? de to andre gangene har magen "sugd seg inn" av seg selv, men ikke denne gangen. Det er nå 9 måneder siden fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få bukplastikk ja. Om du vil få det dekket, eller må betale det selv må fastlegen/kirurgen bestemme.

Du starter i alle fall med å gå til fastlegen for å få henvisning til kirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fastlege først

Dra til fastlegen din, slik at h*n sjekker. Jeg vet at noen har satt seg såpass inn i dette at de hjelper deg videre.

Min svigerinne fikk operasjon av mageskinn for to år siden, og hun hadde ikke mye altså, hadde hun mer enn to cm så skulle det gå greit fikk hun beskjed om .... En annen bekjent hadde mye mer overflødig mageskinn, hun tilhører et annet fylke, fastlegen hennes nektet å ta hennes problem videre ......

En operasjon i Drammen som ble foretatt om fredagen (en mannlig bekjent), fettsuging + operere vekk overflødig mageskinn skinn, kostet 24.000,-.

Så er det visst noe som heter sit-ups ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til fastlegen din, slik at h*n sjekker. Jeg vet at noen har satt seg såpass inn i dette at de hjelper deg videre.

Min svigerinne fikk operasjon av mageskinn for to år siden, og hun hadde ikke mye altså, hadde hun mer enn to cm så skulle det gå greit fikk hun beskjed om .... En annen bekjent hadde mye mer overflødig mageskinn, hun tilhører et annet fylke, fastlegen hennes nektet å ta hennes problem videre ......

En operasjon i Drammen som ble foretatt om fredagen (en mannlig bekjent), fettsuging + operere vekk overflødig mageskinn skinn, kostet 24.000,-.

Men sit-ups hjelper jo ikke på løst skinn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Sit-ups hjelper bare på det som er _under_ skinnet, da. Det strammer ikke opp huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...