Gjest ikke akkurat lekkert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 å for et trivelig tema! jeg er på ingen måte overvektig/tykk e.l. (heller motsatt), men har etter 3.fødsel fått ekstra skinn på magen som ikke vil noe annet enn å bare henge der. hva gjør man med slikt? er det håp eller må det evnt skjæres bort?? de to andre gangene har magen "sugd seg inn" av seg selv, men ikke denne gangen. Det er nå 9 måneder siden fødsel.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du kan få bukplastikk ja. Om du vil få det dekket, eller må betale det selv må fastlegen/kirurgen bestemme. Du starter i alle fall med å gå til fastlegen for å få henvisning til kirurg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fastlege først Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dra til fastlegen din, slik at h*n sjekker. Jeg vet at noen har satt seg såpass inn i dette at de hjelper deg videre. Min svigerinne fikk operasjon av mageskinn for to år siden, og hun hadde ikke mye altså, hadde hun mer enn to cm så skulle det gå greit fikk hun beskjed om .... En annen bekjent hadde mye mer overflødig mageskinn, hun tilhører et annet fylke, fastlegen hennes nektet å ta hennes problem videre ...... En operasjon i Drammen som ble foretatt om fredagen (en mannlig bekjent), fettsuging + operere vekk overflødig mageskinn skinn, kostet 24.000,-. Så er det visst noe som heter sit-ups .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dra til fastlegen din, slik at h*n sjekker. Jeg vet at noen har satt seg såpass inn i dette at de hjelper deg videre. Min svigerinne fikk operasjon av mageskinn for to år siden, og hun hadde ikke mye altså, hadde hun mer enn to cm så skulle det gå greit fikk hun beskjed om .... En annen bekjent hadde mye mer overflødig mageskinn, hun tilhører et annet fylke, fastlegen hennes nektet å ta hennes problem videre ...... En operasjon i Drammen som ble foretatt om fredagen (en mannlig bekjent), fettsuging + operere vekk overflødig mageskinn skinn, kostet 24.000,-. Så er det visst noe som heter sit-ups .... Men sit-ups hjelper jo ikke på løst skinn da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dra til fastlegen din, slik at h*n sjekker. Jeg vet at noen har satt seg såpass inn i dette at de hjelper deg videre. Min svigerinne fikk operasjon av mageskinn for to år siden, og hun hadde ikke mye altså, hadde hun mer enn to cm så skulle det gå greit fikk hun beskjed om .... En annen bekjent hadde mye mer overflødig mageskinn, hun tilhører et annet fylke, fastlegen hennes nektet å ta hennes problem videre ...... En operasjon i Drammen som ble foretatt om fredagen (en mannlig bekjent), fettsuging + operere vekk overflødig mageskinn skinn, kostet 24.000,-. Så er det visst noe som heter sit-ups .... Sit-ups hjelper bare på det som er _under_ skinnet, da. Det strammer ikke opp huden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.