hidi, the scorpion Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Hvor? *skuler mistenktsomt ut av vinduet* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Her regner det, så du bor nok langt unna meg. Jeg vil rett og slett ikke se flere snøfnugg i år. Jeg vil se solstråler ) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Hvor? *skuler mistenktsomt ut av vinduet* Østfold! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Her regner det, så du bor nok langt unna meg. Jeg vil rett og slett ikke se flere snøfnugg i år. Jeg vil se solstråler ) Bare vent, det kommer brått snikende! Har vært 15 grader her på dagen i dag, nydelig vårvær! Så hvordan det kan snø nå, det er mer enn jeg fatter! Ikke mye da, legger seg ikke akkurat... Og du er ikke aleine om å vente på bedre vær nei! Det er ikke jeg som har bestilt snø, for å si det sånn... 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 nei kutt ut! Det regner her nå Du sitter ikke der og furter over litt regn når jeg forteller at det snør hos meg, gjør du vel???!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Du sitter ikke der og furter over litt regn når jeg forteller at det snør hos meg, gjør du vel???!! nehei, gjør jeg vel ikke (jugekors på ryggen) Den kan da vel aldri legge seg vel? Har ikke all snøen som var forsvunnet enda? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Bare vent, det kommer brått snikende! Har vært 15 grader her på dagen i dag, nydelig vårvær! Så hvordan det kan snø nå, det er mer enn jeg fatter! Ikke mye da, legger seg ikke akkurat... Og du er ikke aleine om å vente på bedre vær nei! Det er ikke jeg som har bestilt snø, for å si det sånn... Sikker på det;)) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 nehei, gjør jeg vel ikke (jugekors på ryggen) Den kan da vel aldri legge seg vel? Har ikke all snøen som var forsvunnet enda? Joda, det var rene våren her tidligere i dag! 15 grader og strålende sol... Så hvordan det kan snø nå, er mer enn jeg fatter. Men det legger seg ikke nei, for all del! Bare bittesmå fnugg, som smelter med en gang! Men dog... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.