Gå til innhold

Er DU her??!

Gjest ukjente og kjente venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte er jeg nysgjerrig på om folk jeg kjenner vanker her. Man skjuler seg jo bak et nick.

Men jeg kan jo spørre da, og især er det tre jeg lurer på om befinner seg her. De det gjelder kan jo svare med et "midlertidig" nick hvis de vil...

Er følgende personer her?

F.S. mann, 40 årene, Bergen.

I.C.F (eller C.F.) kvinne, 40 +, Oslo

A.F.S kvinne 40 årene, Hakadal

D.B. mann 40-årene, Bergen

Gjest tante ragna
Skrevet

Hva får deg til å tro at noen gidder å svare på det med eget nick når du selv ikke gir deg til kjenne?

Skrevet

Bare "D.B. mann 40-årene, Bergen" er over 500 ulike personer, så selv om du skulle få svar, ville jeg ikke stolt for mye på dem...

Skrevet

Hva får deg til å tro at noen gidder å svare på det med eget nick når du selv ikke gir deg til kjenne?

Kan du ikke lese? Jeg skriver: "De det gjelder kan jo svare med et "midlertidig" nick hvis de vil..."

Gjest tante ragna
Skrevet

Kan du ikke lese? Jeg skriver: "De det gjelder kan jo svare med et "midlertidig" nick hvis de vil..."

Jo, jeg kan lese. Men virkelig, tror du noen vil si de er her når du ikke oppgir hvem du er? Og som laban skriver, det finnes mange med de initialene du oppgir i Oslo og Bergen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...