Gjest D*lilith Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Nei, det skal være sikkert og visst:-) Men, det er ikke alltid lett å se det heller da... Det er sant : ) 0 Siter
Babette Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg har fordommer, ja. Men jeg ser ikke på psykisk syke som late. Ingenlunde. Derimot har jeg inntrykk av at de er nokså selvsentrerte, og at sykdommen på en måte "fester seg" til og blander seg med personligheten deres, og dermed er vanskeligere å bli kvitt enn kusma og forkjølelse. Men jeg mener ikke å si at jeg ser på all psykisk sykdom som uhelbredelig, altså. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg har fordommer, ja. Men jeg ser ikke på psykisk syke som late. Ingenlunde. Derimot har jeg inntrykk av at de er nokså selvsentrerte, og at sykdommen på en måte "fester seg" til og blander seg med personligheten deres, og dermed er vanskeligere å bli kvitt enn kusma og forkjølelse. Men jeg mener ikke å si at jeg ser på all psykisk sykdom som uhelbredelig, altså. Det er vel individuelt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.