Gjest uffbaby Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I det siste har babyen min gulpet mer enn vanlig, også utenom måltider, og av og til føler jeg han får melk i vrangstrupen når han får pupp og jeg må avbryte ammingen og ha ham på skuldera og banke, føles som om babyen får åndenød eller noe. Hva kan dette være? Babyen har vært urolig siste tiden tidvis, nå er jeg redd han ikke får nok melk pga han vegrer seg for å drikke mer melk når han får i vrangstrupa.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er nok bare å fortsette å rape babyen. Hører du at den raper? Ellers får du bare holde på litt lenger... Luften fyller jo opp magen, og gjør vondt, så det er ikke rart babyen ikke vil spise mer hvis den ikke får rapet skikkelig! Den har rett og slett ikke plass til mer... Ta babyen opp for rap med en gang den begynner å vri seg ved puppen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uffbaby Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er nok bare å fortsette å rape babyen. Hører du at den raper? Ellers får du bare holde på litt lenger... Luften fyller jo opp magen, og gjør vondt, så det er ikke rart babyen ikke vil spise mer hvis den ikke får rapet skikkelig! Den har rett og slett ikke plass til mer... Ta babyen opp for rap med en gang den begynner å vri seg ved puppen! Holder den lenge oppe jeg, men ikke alltid jeg får opp noen rap. gjør jeg det riktig, er det flere måter å gjøre det på? Hvor høyt på skulderen f.eks:? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Holder den lenge oppe jeg, men ikke alltid jeg får opp noen rap. gjør jeg det riktig, er det flere måter å gjøre det på? Hvor høyt på skulderen f.eks:? Du kan også legge babyen på tvers over bena dine, så det blir lett trykk mot magepartiet, som er rett under brystbena, stryk forsiktig på ryggen oppover;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Holder den lenge oppe jeg, men ikke alltid jeg får opp noen rap. gjør jeg det riktig, er det flere måter å gjøre det på? Hvor høyt på skulderen f.eks:? Er ikke noen ekspert på raping jeg, siden mi ikke har så stort behov... Så det må nok noen andre få svare deg på tror jeg! Men hvis du går litt rundt mens du har henne på skulderen, kan ofte den gyngende bevegelsen være med på å få opp rapen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uffbaby Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du kan også legge babyen på tvers over bena dine, så det blir lett trykk mot magepartiet, som er rett under brystbena, stryk forsiktig på ryggen oppover;) HvordaN få til raping når jeg ammer liggende i senga ? syns det er så kjedelig å måtte stå opp for å få babyen til å rape. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 HvordaN få til raping når jeg ammer liggende i senga ? syns det er så kjedelig å måtte stå opp for å få babyen til å rape. Kjedelig å stå opp for å få babyen til å rape...? Burde ikke babyen kommer forann deg på det punktet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.