Gjest Rosekratt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jenta vår på 5 år er født i Kina. De siste månedene har hun hatt en del gul utflod, nærmest daglig. Vi har avtale hos en barnelege, men det er en stund til. Hvordan finner man ut om det er begynnende pubertet? Blodprøver? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har ikke så mye greie på det du spør om, men jeg tror det er uhyre sjelden at for tidlig pubertet oppstår så tidlig selv for asiatiske jenter. Det kan jo være at hun har fått en eller en annen form for soppinfesjon som kan gi litt utflod. Det har vært stilt spørsmål om tidlig pubertet tidligere, se lenke http://www.doktoronline.no/qa/forum/36/qa3693773.html?s=qa.b.last50 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosekratt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har ikke så mye greie på det du spør om, men jeg tror det er uhyre sjelden at for tidlig pubertet oppstår så tidlig selv for asiatiske jenter. Det kan jo være at hun har fått en eller en annen form for soppinfesjon som kan gi litt utflod. Det har vært stilt spørsmål om tidlig pubertet tidligere, se lenke http://www.doktoronline.no/qa/forum/36/qa3693773.html?s=qa.b.last50 Takk for linken! Jeg leste et annet sted her på DOL at det er vanlig med utflod årene før puberteten. Er klar over at det er tidlig med 5 år, ja. Håper det bare er sopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest men det er det ikke! Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vår jente har periodevis hatt gul utflod, mer eller mindre. Hun er ikke farget. Legen har sagt at dette er ikke noe problem. Det er rett og slett tiss som kommer litt ut og som blir gult når det når oksygen i trusa. Dermed tror vi at det er noe farlig som er på gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.