Gå til innhold

stikkpiller er kjekt!

Lillemus

Anbefalte innlegg

http://www.sykepleien.no/article.php?articleID=976

Den skal med den butte enden først, men de aller, aller fleste setter den med spissen først og det går da bra det og. :o) Som det står på slutten i artikkelen over:"Så lenge du ikke setter den på tvers så går alt greit!" ;o)

''på tvers''

LOL:-) Lurer på om noen har prøvd det jeg...

Han som var på sykehuset, syntes han hadde hatt så dårlig virkning av kveldsmedisinen sin at han like gjerne kunne ha stukket dem i rævva! Store og vonde å svelge var de også... Øh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• Bookworm

9

• Luska

2

• Gumman

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes heller ikke det er noe gøy å gi stikkpiller.

Det føles ikke rett å stikke piller og fingre oppi rumpa på en stakkars unge.

jeg husker jeg en gang ble advart mot å lure tabeletter inn i syltetøy og slikt for å lure det i ungen, fordi det ville være nettopp å "lure ungen" - et slags overgrep. Men det er da mye verre å stikke piller i rumpa!?

Du stikker da vel ikke fingrene inn i rompa på ungen om du gir stikkpiller vel... Har gitt stikkpiller mange ganger og aldri har vel fingeren vært med inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stapper jeg ikke akkurat fingrene opp i rumpa på ungen da... Og jeg gjør det jo ikke med mindre hun sier at det er greit, så noe overgrep er det overhodet ikke snakk om.

Her har det vært i full overensstemmelse med henne... "Er du klar?" Jeg teller i tre, og vips så er stikkpilla inne (UTEN fingre)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

http://www.sykepleien.no/article.php?articleID=976

Den skal med den butte enden først, men de aller, aller fleste setter den med spissen først og det går da bra det og. :o) Som det står på slutten i artikkelen over:"Så lenge du ikke setter den på tvers så går alt greit!" ;o)

''Tanken er at endetarmen lukker seg bedre rundt pillens spiss, og dermed trykker pillen lengre inn i tarmen.''

Men det er da jammen også logisk å sette inn med spissen først. Kunne de ikke bare laget den spiss i begge endre, da? Om den er spiss eller butt innerst, har vel ikke noe å si for om endetarmen lukker seg bedre rundt den ytterste spissen, vel?

Mye rart man skal finne på å diskutere, forresten....

Jeg setter også inn med spissen først, men har faktisk opplevd at den har kommet ut igjen. OG jeg syntes ikke det var kult å sette stikkpiller i rumpa på mine søte små da de var bebier - de likte det ikke, og jeg grein.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...