Gjest basty Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Min niåring har både playstation og gameboy. Nå vil han gjerne også ha nintendo. Jeg synes han har nok spill. Ønsker ikke å være med på denne kjøpegalskapen.Ser jo også hvor negativt det er med for mye spill. Er det slik at det ikke er bra nok med gameboy nå lenger og at det kun er nintendo nå som er bra nok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gameboy er jo Nintendo da:-) Vi har Nintendo DS og Nintendi Wii (litt fordi jeg selv har dilla også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har ikke Gameboy, men har Nintendo WII og Playstation. + at jentungen har Nintendo DS. Så jeg synes vi har mange spill. Men de blir ikke brukt så veldig mye. Akkurat nå er det singstar som gjelder, og da synes jeg liksom at det er greit nok å "spille" litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest basty Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gameboy er jo Nintendo da:-) Vi har Nintendo DS og Nintendi Wii (litt fordi jeg selv har dilla også:-) Er det det? Har ikke noe greie på det men vi har nok da en gameboy av den gamle sort. Han fikk den for 4 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mine har tilgang til pc m/internet og de har hver sin Nintendo DS (kjøpt for egne sparepenger!) + at poden har en GameBoy som også er kjøpt for egne penger. Han ønsker seg WII og Xbox, men vi sier at det er nok nå og foreløbig maser han ikke mer i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gameboy er jo Nintendo da:-) Vi har Nintendo DS og Nintendi Wii (litt fordi jeg selv har dilla også:-) GameBoy er ikke Nintendo, men spillene på GameBoy advance kan brukes på Nintendo DS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 10- åringen min har ikke NIntendo, han har playstation og kun det. Han maste i flere år om Nintendo men jeg sa konsekvent nei fordi han blir helt hekta når hans etter igang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har Nintendo DS, playstation 2 på hytta og playstation 3 hjemme, pc med nett og ipod touch. Vi ønsker oss wii men foreløpig er det nok. Han bruker ikke playstation 3 så veldig mye da det er mest krigerspill som finnes til den. Vi har vurdert å selge den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 GameBoy er ikke Nintendo, men spillene på GameBoy advance kan brukes på Nintendo DS. ''GameBoy er ikke Nintendo'' Jo da, for Nintendo er fabrikken som har laget både Gameboy og Nintendo DS. Den "DS'en" er altså ikke den eneste maskina som er laget av Nintendo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 GameBoy er ikke Nintendo, men spillene på GameBoy advance kan brukes på Nintendo DS. http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/systems/game_boy_advance_sp_1435.html Gameboy er fra Nintendo ja! Nettopp derfor spill er kompatible med hverandre. Det er blant annet BARE Nintendo som gir ut Mario, og Gameboy er den første håndholdte konsollen fra Nintendo:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Selvsagt har ikke alle Nintendo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er det det? Har ikke noe greie på det men vi har nok da en gameboy av den gamle sort. Han fikk den for 4 år siden. Nintendo er en fabrikk som lager både spillmaskiner og spill. Det er dem som har laget den mest populære hpndholdte spillmaskina gjennom tidene: GameBoy. GameBoy har kommet i flere ulike varianter, bl a GameBoy Color, GameBoy Advance, GameBoy Advance SP m. f. Den nyeste håndholdte spillmaskina til Nintendo heter "Nintendo DS", eller populært bare kalt "DS". Nintendo har forresten også hatt TV-spillmaskiner, bla Nintendo 64, Nintendo Gamecube og nå sist Nintendo Wii. - - - For å svare på spørsmålet ditt så går det nok mot det at alle skal ha DS istedenfor GameBoy, men til trøst så kan man spille GameBoy-spillene på DS-maskina også. Men det er selvsagt opp til dere når dere mener at tiden er moden for å skaffe ny spillmaskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jenta mi på 6 år har Nintendo DS. Hun har ikke ikke andre spill, hun har heller aldri spurt om å få noe annet spill. En venninne av henne fikk Nintendo og da ville hun også ha :-) Jeg aner ikke om det er mange i klassen hennes som har. Trodde kanskje de fleste hadde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 nintendo ds er jo bare videreutviklingen av gameboy, så de som har kjøpt slike spill de siste årene ender vel opp med nintendo heller enn gameboy. Så det blir vel bare et spørsmål om fornying for din del. etter hvert blir det vel vanskeligere å skaffe spill til gameboy. men et tvspill og et lommespill holder vel i massevis:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest basty Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jenta mi på 6 år har Nintendo DS. Hun har ikke ikke andre spill, hun har heller aldri spurt om å få noe annet spill. En venninne av henne fikk Nintendo og da ville hun også ha :-) Jeg aner ikke om det er mange i klassen hennes som har. Trodde kanskje de fleste hadde. Jeg har også inntrykk alle i klassen har det. Bør jeg også da kjøpe en til ham? Han har veldig lite sparepenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her har begge DS, vi har Gamecube (gammel nintendo) og Playstation 2, og alle 4 har hver sin pc. Guttungen ville ønske seg Wii til bursdagen, men fikk da beskjed om at noe av det andre måtte selges først, det ville han ikke og ønsket seg dermed gitar i stedet Det fikk han og nå er mor drittlei Tom Dooley og Gubben og gamla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har også inntrykk alle i klassen har det. Bør jeg også da kjøpe en til ham? Han har veldig lite sparepenger. Det er vel bare du som kan vurdere hva du BØR gjøre. Å kjøpe slike spill handler ikke bare om kjøpehysteri - det er jo tross alt et investering i underholdning. Men om motivene for ungens del bare er at alle andre har det, så skjønner jeg ikke poenget med å kjøpe det. man kjøper jo spillemaskiner fordi man liker å drive med det, på samme måte som man kjøper brettspill, sykler ol, ikke bare fordi man MÅ ha det. Hvis det virkelig er viktig for ungen å få en DSm, så ville jeg oppfordret han/hun til å selge sin gamle spillemaskin og spill som ikke spilles lenger for å selv betale for en DS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har ingen av delene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jenta mi på ti har det ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mener du Nintendo DS? 6 åringen vår fikk til jul, men vi har verken PS eller noe annet da. Hun på 4 skal få DS til sommeren, vi har fått kjøpt en brukt til henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.