KaVa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vår niåring har gamecube, spara selv til WII, og har Nintendo DS (samtlige av disse er forresten Nintendo-produkter). Gameboy er forløperen til DS, og det går an å bruke gameboyspill på DSen - så når gameboyen er utslitt, er det bare å investere i DS :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her har de bare playstation 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her i huset er det ikke noe annet enn PC som kan brukes som spill - og da på "snille" sider som nrk og slikt. Jentene er 5,5 og 7 år, og de har ikke spurt etter noe heller. Har ikke inntrykk av at jenter er så opptatt av dette, ikke de mine jenter har som venninner, i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Guttungen har Nintendo DS. Jeg har playstation, som han selvsagt får lov til å låne. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her i huset er det ikke noe annet enn PC som kan brukes som spill - og da på "snille" sider som nrk og slikt. Jentene er 5,5 og 7 år, og de har ikke spurt etter noe heller. Har ikke inntrykk av at jenter er så opptatt av dette, ikke de mine jenter har som venninner, i alle fall. det er vel kanskje litt som med andre "hobbier"? Noen liker det og andre ikke. Her er det to jenter som liker tvspill, men en god del gutter. Slik var det på min tid også. To jenter som hadde tv/dataspill i klassen , og ellers bare gutter. Men i dag finnes det jo ganske mange "jentespill" også. det gjorde det ikke den gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 det er vel kanskje litt som med andre "hobbier"? Noen liker det og andre ikke. Her er det to jenter som liker tvspill, men en god del gutter. Slik var det på min tid også. To jenter som hadde tv/dataspill i klassen , og ellers bare gutter. Men i dag finnes det jo ganske mange "jentespill" også. det gjorde det ikke den gangen. Jentene mine liker veldig godt å spille, men det er aldri et tema når de har besøk/er på besøk. Da er det liksom så mye annet som trekker, av leker. Min opplevelse er at gutter gjerne spiller mot hverandre/sammen og har dette som "samlingspunkt" i leken. Men - jeg har jo bare litt kjennskap til gutter, da, ikke det helt store. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Guttene på 5 og 7 har hver sin NDS, det får nok jenta når hun blir litt eldre også. Vi har også PS2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 GameBoy er ikke Nintendo, men spillene på GameBoy advance kan brukes på Nintendo DS. Nintendo er som Sony, Nokia og alle andre merkevarer. De har mange modeller; Gameboyer i mange versjoner og DS og DS Lite osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synes i utgangspunktet ikke at ungene har "krav" på et digert utvalg spilledingser, men om det er noe de ønsker seg veldig så kan det bli vurdert til jul/bursdag. Her i huset har vi bare en Nintendo Wii, og ingen håndholdte spillemaskiner. Men det kommer vel etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ''GameBoy er ikke Nintendo'' Jo da, for Nintendo er fabrikken som har laget både Gameboy og Nintendo DS. Den "DS'en" er altså ikke den eneste maskina som er laget av Nintendo. Der ser du - dette har jeg ikke peiling på! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har 3 stk Nintendo DS Lte, 1 stk Nintendo Wii (ungenes) og 1 stk Playstation 3 (Pappans - den brukes nesten ikke til spill) Av disse brukes Wii'en mest. -Og nei, man MÅ ikke ha nintendo. Det bestemmer man helt selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Der ser du - dette har jeg ikke peiling på! ) Men siden du da ikke har peiling på dette, er det litt merkelig at du kommer med bastante uttalelser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Men siden du da ikke har peiling på dette, er det litt merkelig at du kommer med bastante uttalelser? *Flirer* Og det verste er at det ikke er første gangen jeg gjør det heller! ;o) Men det var vel ikke verdens alvorligste emne å ta feil i... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har Playstation 2 og barna har hver sin Nintendo DS. De har også hver sin GameBoy, men fikk DS til jul. GameBoyene ble ikke så mye brukt, men så virket de litt dårlig også etter at mor druknet dem i alkoholfri øl....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mine barn har ikke noen slike spill - utover enkelte PC-spill - Josefine, Karlson på taket, og et par til. De bruker dem veldig sjelden. Det de synes er moro nå fortiden, er å bruke www.gruble.no og www.multi.no og gjøre norsk- og matteoppgaver på data. Alle tre synes det er gøy å få låne pc'en til å skrive på. Eldstemann skriver gjerne lange fortelling, hun på snart 7 skriver korte ord, og hun på 4 skriver bokstaver :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 *Flirer* Og det verste er at det ikke er første gangen jeg gjør det heller! ;o) Men det var vel ikke verdens alvorligste emne å ta feil i... Neida, for all del:-) Alle kan ta feil (innimellom;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 GameBoy er ikke Nintendo, men spillene på GameBoy advance kan brukes på Nintendo DS. Joda ;-) GameBoy er laget av Nintendo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi har Nintendo DS, playstation 2 på hytta og playstation 3 hjemme, pc med nett og ipod touch. Vi ønsker oss wii men foreløpig er det nok. Han bruker ikke playstation 3 så veldig mye da det er mest krigerspill som finnes til den. Vi har vurdert å selge den. Det fine med Playstaton 3 er at den kan brukes som mediasenter, istedenfor DVD og Blueray-spiller, man kan lagre masse musikk på den og vise foto på den. Så hos oss har vi bare ett spill, men bruker den hver eneste dag allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det jeg ser som fordelen med nintendo og playstation er at man ihvertfall kan modifisere dem til å kunne ta backupspill, så kan man ihvertfall bytte litt med naboene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det jeg ser som fordelen med nintendo og playstation er at man ihvertfall kan modifisere dem til å kunne ta backupspill, så kan man ihvertfall bytte litt med naboene... Forøvrig har vi dratt på oss alt mellom himmel og jord av elektronikk til ungene her i huset. Kameraer til begge to, telefoner, gamboy nintendo ds, playstation og hver sin pc. Mora liker dingser så da blir det sånn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.