Mrs. Wallace Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vi har alle våre greier! Min er - brødbaking! Det er liksom der jeg setter hele min husmorstolthet inn, gitt. Baking er min greie også. For det er ikke jeg som lager kjøttkakene, det er mannen i huset. Vi har hver våre spesialområder. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan jeg skrive meg på lista med hjemmelagd potetmos? Spiser ikke pose-mos (bortsett fra til Max-boller, da MÅ jeg ha pose-mos) og hjemmelagd er jo så enkelt og såååå utrolig mye bedre! Hva er Max-boller? *dum* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Baking er min greie også. For det er ikke jeg som lager kjøttkakene, det er mannen i huset. Vi har hver våre spesialområder. ) Her i huset er det gubben som lager kjøttkaker og baker brød, han lager også deilige sauser og er en kløpper på elggryte! Jeg minner ham bare med jevne mellomrom på at jeg advarte ham før vi ble sammen om at jeg ikke er noe godt husmoremne. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Baking er min greie også. For det er ikke jeg som lager kjøttkakene, det er mannen i huset. Vi har hver våre spesialområder. ) Vel, det er bare brødene som er min greie, gitt, gubben baker det meste annet. Men kjøttkakene - når de lages på ordentlig vis - DET er min greie! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er Max-boller? *dum* Ikke føl deg dum, det er hermetikk - kjøttboller i paprikasaus... Spiser det sjeldent for det aner meg at sunnhetsgehalten i det ikke er den største akkurat, men synes det er godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan jeg skrive meg på lista med hjemmelagd potetmos? Spiser ikke pose-mos (bortsett fra til Max-boller, da MÅ jeg ha pose-mos) og hjemmelagd er jo så enkelt og såååå utrolig mye bedre! Jeg synes også potetmos i hjemmelaget utgave er mye bedre, men siden mos bare er "krisemat" her, blir det poseutgave hver gang. Litt tåpelig, i grunnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg synes også potetmos i hjemmelaget utgave er mye bedre, men siden mos bare er "krisemat" her, blir det poseutgave hver gang. Litt tåpelig, i grunnen. Jeg har en pode som definitivt trenger å få i seg mer kalorier så vi har potetmos stort sett hver gang vi har noe som man vanlgivis har poteter til. Da lurer jeg i den melk og masse smør og guttungen eter av hjertens lyst! ) Snuppa også, det er i grunnen bare mor som egentlig ikke har det helt store behovet for flere kalorier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har en pode som definitivt trenger å få i seg mer kalorier så vi har potetmos stort sett hver gang vi har noe som man vanlgivis har poteter til. Da lurer jeg i den melk og masse smør og guttungen eter av hjertens lyst! ) Snuppa også, det er i grunnen bare mor som egentlig ikke har det helt store behovet for flere kalorier... Ser poenget ditt - både med mor og barn... Sukk... Jeg er gift med en potetmann, men av en eller annen grunn er ikke mos på reportoaret. Tror jeg må spørre om hvorfor, gitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser poenget ditt - både med mor og barn... Sukk... Jeg er gift med en potetmann, men av en eller annen grunn er ikke mos på reportoaret. Tror jeg må spørre om hvorfor, gitt! Min kjære spør av og til om jeg ikke kan lage mos selv om det bare er oss to. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Min kjære spør av og til om jeg ikke kan lage mos selv om det bare er oss to. ) Jøss... Her går det i bakt potet hvis HAN får bestemme - jeg klarer meg i grunnen fin uten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Baking er min greie også. For det er ikke jeg som lager kjøttkakene, det er mannen i huset. Vi har hver våre spesialområder. ) Mannen min prøvde å lage kjøttkaker til oss her en dag, men han er enda mer stressa enn meg, så han gjorde liksom alt feil, hadde altfor mye væske i... jeg prøvde si det til han, men neida, det ble sikkert godt dette... æsj gøplekaker? så det ble til at jeg kjøpte en kjøttdeig til mens han passet baby, så blandet vi i og hadde i litt ekstra potetmel, så berga vi de kjøttkakene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Mannen min prøvde å lage kjøttkaker til oss her en dag, men han er enda mer stressa enn meg, så han gjorde liksom alt feil, hadde altfor mye væske i... jeg prøvde si det til han, men neida, det ble sikkert godt dette... æsj gøplekaker? så det ble til at jeg kjøpte en kjøttdeig til mens han passet baby, så blandet vi i og hadde i litt ekstra potetmel, så berga vi de kjøttkakene. He-he, neste gang blir det nok Gilde sine ferdiglagde, tenker jeg! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her i huset er det gubben som lager kjøttkaker og baker brød, han lager også deilige sauser og er en kløpper på elggryte! Jeg minner ham bare med jevne mellomrom på at jeg advarte ham før vi ble sammen om at jeg ikke er noe godt husmoremne. ;o) * noterer at Lillemus omtaler sin fantastiske ikke lenger helt splitter nye kjæreste som "gubben" * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 * noterer at Lillemus omtaler sin fantastiske ikke lenger helt splitter nye kjæreste som "gubben" * *Hehe* Han omtalte meg som kjerringa en gang og da spurte jeg om jeg fikk lov til å kalle ham gubben, men det ble visst ikke heeeeeelt det samme... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 *hvisker* Spis ferdigmat en stund... Masse man får kjøpt som bare er å slenge i ovnen. Ikke blir det oppvask, og ikke tar det tid... Eller Fjordland... Så kan du heller lage en kjapp og grei steik med tilbehør når du har overskudd og lyst til å lage mat igjen .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.