Gå til innhold

slanking no more!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 52 år som sliter med at vekta øker i takt med alderen. Legen ga meg s.k. "grønn resept" for at jeg skulle få ned blodtrykket = minst en halv times trim hver dag. Det har jeg gjort i snart 2 år nå, og blodtrykket er fint nå. Men vekta øker fortsatt, jeg får vondt i beina av å trimme noe stort mer, og jeg er glad i mat! På impuls tenkte jeg da at vel, jeg liker jo å danse - selv om jeg er "umusikalsk", og begynte å, av og til, erstatte dagens halvtime med trim med å danse alene, med gardinene for, til musikk jeg liker. Og se hva som skjer: Nei, jeg går IKKE ned i vekt. Men: Kroppen min har begynt å leve! Jeg har fått så mye mer kvinnelige former, kroppen svinger inn og ut akkurat der jeg vil, jeg har fått en mykere, katteaktig gang, og hoftene vrir seg av seg selv, uten at jeg engang tenker på det. Og dette gjør at jeg har begynt å kle meg i strammere bukser, OG: det viktigste av alt: Jeg kjenner glede ved å bevege meg, og elsker å se meg i speilet med alle disse nye kvinnelige formene mine! Anbefales! Og jeg passer på å danse bare så lenge det er behagelig, og enkelte dager danser jeg bare 5-10 min, 1-2 låter. De dagene beina er vonde, så danser jeg på stedet hvil, beveger mest overkroppen. Har også fått en ny interesse: å jakte på cd`er på tilbud. Og dere tror ikke hva alt som det går an å danse til, bare man bruker fantasien! Lykke til dere!

Skrevet

For et herlig innlegg!!!! :o))) Selv om du ikke føler at du beveger deg så veldig så gjør du det - du strammer opp og gjør kroppen mykere og flottere. Kjempebra!

Gjest D*lilith
Skrevet

Så flott da : )

Kanskje jeg også skulle begynne å danse,det er jo fin trim det og samtidig er det gøy.

Skrevet

For et herlig innlegg!!!! :o))) Selv om du ikke føler at du beveger deg så veldig så gjør du det - du strammer opp og gjør kroppen mykere og flottere. Kjempebra!

Ja. Og jeg føler på en måte at jeg bor i kroppen min igjen, og er venner med den. Fordi den trenger jo bevegelse for å trives, og jeg vil jo så gjerne være til stede. Vi er på lag igjen!

Skrevet

Så flott da : )

Kanskje jeg også skulle begynne å danse,det er jo fin trim det og samtidig er det gøy.

Og så krever det så lite slit av deg, og gir så mye!

Gjest D*lilith
Skrevet

Og så krever det så lite slit av deg, og gir så mye!

Takk for tipset,skal virkelig gjøre det : )

Skrevet

Hei. Så fint å høre at du har funnet din bane, kjempebra! Musikk er bra for så mangt, du skal se jeg prøver meg jeg også. Kan jo ikke si neitakk til mere kvinnelige former ;)

Skrevet

Dette skal jeg også prøve :)) Får håpe midjemålet krymper litt også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...