Gå til innhold

kul i hodet

Gjest kan det være farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest kan det være farlig?

Jentungen fikk kul i hodet i barnehagen i dag; den er stor, blå og myk. Hun sier at det er vondt. Er dette noe som bør sjekkes opp eller er det sånn det er å få kul i hodet? har aldri tenkt over det før, men stusset over at kulen var så myk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I løpet av 14 dager klarte min yngste å få to kjempestore kuler i bakhodet. Vi passet godt på henne de neste timene, men det gikk fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si.

''Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si.''

Dette er jo bare tull og tøys. Hvordan i alle dager skulle "hevelsen gå innover"...?

Uansett om det er kul eller ikke, skal en være obs. hvis barn (eller voksne) har slått hodet sitt hardt. http://www.helsenytt.no/artikler/hjernerystelse.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Det er sannsynligvis ikke noe verre enn en ufarlig kul, men jeg ville vurdert en tur til legen for sikkerhets skyld - jeg synes det er ekkelt med hodeskader.

Vær obs på om hun blir svimmel, kvalm eller trøtt. Da er det _rett_ til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...