Gjest kan det være farlig? Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jentungen fikk kul i hodet i barnehagen i dag; den er stor, blå og myk. Hun sier at det er vondt. Er dette noe som bør sjekkes opp eller er det sånn det er å få kul i hodet? har aldri tenkt over det før, men stusset over at kulen var så myk?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I løpet av 14 dager klarte min yngste å få to kjempestore kuler i bakhodet. Vi passet godt på henne de neste timene, men det gikk fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si. ''Det sies at det er verre om det ikke blir kul, for da går hevelsen innover. Da bør en følge med på kvalme og hukommelsetap. (uansett) Hvor mye sannhet det er i det, tør jeg ikke si.'' Dette er jo bare tull og tøys. Hvordan i alle dager skulle "hevelsen gå innover"...? Uansett om det er kul eller ikke, skal en være obs. hvis barn (eller voksne) har slått hodet sitt hardt. http://www.helsenytt.no/artikler/hjernerystelse.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er sannsynligvis ikke noe verre enn en ufarlig kul, men jeg ville vurdert en tur til legen for sikkerhets skyld - jeg synes det er ekkelt med hodeskader. Vær obs på om hun blir svimmel, kvalm eller trøtt. Da er det _rett_ til legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.