calendula Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Er det noen som kan anbefale en vannfast svart maskara som virkelig er vannfast. Når jeg sykler hjem har jeg sminken under øynene når jeg kommer fram. Det er ikke alltid jeg bruker så mye tid foran speilet om ettermiddagene og jeg har gått på trening med ungene og i butikken med svarte striper under øynene. Har prøvd Nivea, L'Oreal, Lancome og Dior. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 l'oreal longitude er det mest vannfaste jeg har hatt, sitter på etter en dag på jobb etterfulgt av svett trening og 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Helena Rubinstein Lash queen, og Dior Diorshow. De to sitter hvertfall godt på meg ) 0 Siter
vanilje Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker MaxFactor aqua lash Fungerer kjempefint på meg, og selv etter timer med gråting (terapi) så ser maskaraen like fin ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.