Gjest prøver ut div prevensjon for å bli tilpass Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk beskjed av legen å bruke en pakke cerazette, dersom jeg var fornøyd med det etter 3 brett kan hun sette inn P-stav. Men 20 pst får veldig mye blødninger med cerazette og da anbefalte hun i så fall ikke P-stav. Stemmer det med praksisen til andre med erfaring dette her? 0 Siter
Lula Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har brukt cerazette i 2,5 år nå. På den tiden har jeg hatt mensen 4 ganger tror jeg. Hadde før hormonspiral, den mistet jeg også mensen med. Den hadde jeg i 6,5 år. 0 Siter
lissi67 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei,jeg har hatt p stav nå i fire år,må si jeg er veldig fornøyd, ikke mye blødninger og ingen bivirkninger som jeg har merket. Anbefales på det varmeste. 0 Siter
Gjest prøver ut div...... Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei,jeg har hatt p stav nå i fire år,må si jeg er veldig fornøyd, ikke mye blødninger og ingen bivirkninger som jeg har merket. Anbefales på det varmeste. Prøvde du cerazette i foraknt som jeg ble anbefalt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.