Gå til innhold

ønskeliste til bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Det skjønner jeg, og slik tenker veldig mange.

Men mitt servise fra Nille er veldig pent og har holdt i mange år:)

Men ærlig talt - er det så viktig hvordan fatet ser ut når man bare skal spise på det?

det er DET jeg ikke skjønner...

Neida, det er selvfølgelig egentig ikke viktig i den store sammenheng, det ville vært ganske latterlig om en f.eks. prioriterte å bruke penger på servise fremfor god mat.

Jeg bryr meg ikke om prisen, og en kan selvfølgelig være heldig og finne fine ting i en billigbutikk eller på loppemarked.

Men jeg interesserer meg nå for god design og ting og tang til huset, og liker ikke å sette frem ting jeg ikke liker :).

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har servise fra Ikea og jeg har service fra Firkløveren. De er like gamle. Ikea-servicet har massevis av hakk og skår, Firkløveren-servicet har ikke ett eneste hakk til tross for at jeg har skumpet borti mangt og meget med det. Noen ganger har faktisk kvalitet og pris en sammenheng.

Mitt servise fra Ikea varte irriterende lenge, jeg kjøpte serviset da jeg var ca. 20 og ga det til loppemarked omtrent 15 år senere - etter daglig bruk i mange år og uten et skår! :)

Skrevet

Neida, det er selvfølgelig egentig ikke viktig i den store sammenheng, det ville vært ganske latterlig om en f.eks. prioriterte å bruke penger på servise fremfor god mat.

Jeg bryr meg ikke om prisen, og en kan selvfølgelig være heldig og finne fine ting i en billigbutikk eller på loppemarked.

Men jeg interesserer meg nå for god design og ting og tang til huset, og liker ikke å sette frem ting jeg ikke liker :).

''Jeg bryr meg ikke om prisen, og en kan selvfølgelig være heldig og finne fine ting i en billigbutikk eller på loppemarked.''

Det er kjempemorsomt å se på slike ting i bruktbutikker og på loppis! Fant nylig 4 små nyyyydelige asjetter i en bruktsjappe til 5,- stykket. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg bryr meg ikke om prisen, og en kan selvfølgelig være heldig og finne fine ting i en billigbutikk eller på loppemarked.''

Det er kjempemorsomt å se på slike ting i bruktbutikker og på loppis! Fant nylig 4 små nyyyydelige asjetter i en bruktsjappe til 5,- stykket. :o)

Ja, det er morsomt å gjøre sånne kupp, særlig fordi det man finner kanskje ikke er så vanlig.

Gjest jubiel
Skrevet

Hva med gaver til en hobby dere har? F.eks turutstyr som f.eks telt, sovepose. Golfkøller om dere driver med sånt. Eller nye kofferter om dere er reiseglade. Noe til hytta som pledd og sengetøy.

Skrevet

Jeg mener at foreldre er ved sin fulle rett til å si at vi ikke ønsker slikt til barnet. Akkurat som man kan si at de ikke ønsker en bibel til barnet, eller en play station.

Verdivalg, kan man kalle det.

Kanskje synes de det er gøy med en sølvskje, men det er lite viktig i livet.

Dummeste svaret jeg har lest på lenge. Gratulerer!

Annonse

Gjest Spekepølse
Skrevet

Dummeste svaret jeg har lest på lenge. Gratulerer!

takk takk:)

En slik gratulasjon må man jo bare ta til sitt hjerte når den kommer fra slikt hold:)

Folk er forskjellige. Ønsker ikke barna nedprakket i større eller mindre grad av sølvsøppel og annet skrap. Enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...