Gå til innhold

Frustrerte fruer, store tid da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, for en episode da? Var jæklig spennende da, men avslappingen jeg så for meg ble liksom ikke noe av da, satt jo på nåler mot slutten der.

Fader, hun kan ikke ha mistet alle barne sine?

Her skal googles....

Skrevet

Hvem mister barna sine?? Jeg får ikke sett lenger pga hobby på tirsdager...

Skrevet

Hvem mister barna sine?? Jeg får ikke sett lenger pga hobby på tirsdager...

Det kom en tornado, familien Scavos gjemte seg i kjellern til hun Karen, hun som bruker å passe barna innimellom,

Der var også hennes venninne Ida som hadde med seg en katt, Mr.Scavos fikk astma anfall av katten, og mens Ida sov slapp Lynette katten ut,

Karen dro ut etter den, og Lynnette etter henne, så kom tornadoen, og de to søkte tilflukt i et annet hus. Da stormen stilnet og de gikk ut var huset der familien til Lynnet gjemte seg jevnet med jorden, the end...

Skrevet

Det kom en tornado, familien Scavos gjemte seg i kjellern til hun Karen, hun som bruker å passe barna innimellom,

Der var også hennes venninne Ida som hadde med seg en katt, Mr.Scavos fikk astma anfall av katten, og mens Ida sov slapp Lynette katten ut,

Karen dro ut etter den, og Lynnette etter henne, så kom tornadoen, og de to søkte tilflukt i et annet hus. Da stormen stilnet og de gikk ut var huset der familien til Lynnet gjemte seg jevnet med jorden, the end...

Oioioi, jeg må få kjøpt denne sesongen på DVD jeg - vet du hvilken sesong som går her i Norge nå?

Gjest Spekepølse
Skrevet

Etter innledningsprologen å dømme er det vel bare victor og solis som dør (en mister en mann og alle mister en venn).

de ligger nok godt begravet under plankehaugene i god behold. vil jeg tro.

Skrevet

Etter innledningsprologen å dømme er det vel bare victor og solis som dør (en mister en mann og alle mister en venn).

de ligger nok godt begravet under plankehaugene i god behold. vil jeg tro.

Hm, jo, ja, du sier noe der ...

Men de sa også at en av fruene ville miste sin ektemann og at de alle skulle miste en god venn?

Sistnevnte tok jeg ikke på stående fot, eller sittende rompe er vel rettere å si...

Skrevet

Oioioi, jeg må få kjøpt denne sesongen på DVD jeg - vet du hvilken sesong som går her i Norge nå?

Det aner jeg desverre ikke, men sikkert noen som vet :)

Gjest Spekepølse
Skrevet

Men de sa også at en av fruene ville miste sin ektemann og at de alle skulle miste en god venn?

Sistnevnte tok jeg ikke på stående fot, eller sittende rompe er vel rettere å si...

det var jo akkurat det jeg sa . en ektemann (victor) og en venn (solis).

Skrevet

det var jo akkurat det jeg sa . en ektemann (victor) og en venn (solis).

Faderrullandei, det slo meg ikke at Solis kunne dø, hm.

Nei å nei altså, la det bli neste tirsdag snart...

Skrevet

Jeg mener det er ektemannen til Lynette som dør jeg, jeg trodde ikke det var Carlos.

Gjest minnah
Skrevet

Ja, det var voldsomt til action... Men av en eller annen grunn mener jeg det var Tom som skulle dø, tror jeg ha rhørt eller lest det en gang?

Men det ser ikke ut som Victor vil overleve denne gangen, så kanskje det var ham de mente..

Synes egentlig hele denne sesongen er merkelig jeg, stivt og stokkete liksom, kjedelig dialog og lite driv. Håper bare det skyldes manusforfatterstreiken(?) over there...

Skrevet

Jeg liker ikke dette. Mye dramatikk på "Army wives" i kveld også. Ingen får lov å dø eller skilles eller bli syke, alle skal være glade og lykkelige! Finnes det ikke en eneste serie uten dramatikk, blod og elendighet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...